گروه بورس کالا- در آخرین روز کاری هفته جاری قیمت میلگرد نسبت به روز قبل از آن از ثبات برخوردار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، رکود در معاملات بازار آهن به پایان هفته نیز کشیده شد به گونه‌ای که میلگرد تولیدی اغلب شرکت‌ها در چهارشنبه جاری بدون تغییر نرخ در بازار غیررسمی عرضه شد.
بر اساس این گزارش، در مبادلات روز چهارشنبه هفته جاری تنها میلگرد تولیدی الیگودرز با کاهش ۸/ ۱ و ۹/ ۰درصدی در هر کیلو در بازار تهران به فروش رسید. در مدت یاد شده قیمت محصولات فولادی نیز از ثبات قیمت نسبت به روز قبل از آن مواجه شد.
در این مدت، بازار شمش نیز از نظر قیمتی راکد بود به طوری که شمش فولادی عرضه شده از سوی فولاد جنوب بدون تغییر قیمت و به مبلغ 8هزار و 450ریال برای فروش داخل و 910دلار برای فروش خارجی مورد مبادله قرار گرفت. اما در روز یاد شده بازار تیرآهن از نوسان قیمتی برخوردار بود به طوری که در چهارشنبه هفته جاری سبد تیرآهن ریز
(۱۴، ۱۶ و ۱۸) با رشد ۳۰، ۵۰ و ۴۰هزار ریالی در بازار غیررسمی عرضه شد. در مدت یاد شده هر شاخه تیرآهن ۲۰ با افت ۸۰هزار ریالی و هر شاخه تیرآهن ۲۲ بدون تغییر قیمت در بازار تهران پیشنهاد شدند. در این مدت، سبد تیرآهن درشت (۲۴ و ۲۷) نیز با رشد قیمت ۸۰ و ۲۰هزار ریالی در بازار غیررسمی به فروش رسیدند.