گروه بورس کالا- قیمت قلع و نیکل در مبادلات 26 آگوست با افت شدید همراه شد.

بنابراین گزارش، در پی تداوم افت قیمت‌های انواع فلزات در بازارهای جهانی و کاهش شدید تقاضا از سوی تجار و فعالان بازار، شاخص بورس‌ها نیز با کاهش همراه شد. به طوری که بورس‌فلزات لندن نیز از افت قیمت‌ها بی‌نصیب نمانده و قیمت انواع فلزات بین 10 تا 1100 دلار پایین آمد.
در این بین آلومینیوم آلیاژی با کمترین افت و قلع بیشترین افت نرخ را تجربه کردند.
نرخ خرید و فروش نقدی آلومینیوم آلیاژی با 10 دلار بر روی رقم 2 هزار و 420 و 2 هزار و 430 دلار صورت گرفت.
قلع هم در مبادلات ۲۶ آگوست نسبت به ۲۲ آگوست افت ۱۱۰۰ دلاری را تجربه کرده و با نرخ ۲۰ هزار و ۶۰۰ دلار به صورت نقدی خریداری شده و با قیمت هر تن ۲۰ هزار و ۷۰۰ دلار به صورت نقدی به فروش رسید.
نیکل که افت 760 دلاری را در مبادلات 26 آگوست تجربه کرد، بر روی رقم 20 هزار و 195 دلار بسته شد.
خرید نقدی این فلز با نرخ ۲۰ هزار و ۱۹۰ دلار صورت گرفت.
سرب نیز در مبادلات 26 آگوست نسبت به 22 آگوست افت 26 دلاری را تجربه کرده و با نرخ یک هزار و 853 دلار خریداری شد. نرخ فروش نقدی سرب یک هزار و 855 دلار بود.
روی و آلومینیوم نیز در مبادلات ۲۶ آگوست با تجربه افت ۵۶ و ۷۴ دلاری با نرخ‌های یک هزار و ۷۳۱ دلار و ۵۰ سنت و ۲ هزار و ۶۹۴ دلار خریداری شدند.
فروش نقدی فلزات فوق نیز با نرخ‌های یک هزار و 732 و 2 هزار و 695 دلار صورت گرفت.
مس نیز در مبادلات ۲۶ آگوست با پشت سرگذاشتن افت ۲۸۰ دلاری بر روی رقم ۷ هزار و ۵۸۰ دلار برای خرید در نظر گرفته شد.
فروش نقدی این فلز نیز با نرخ 7 هزار و 581 دلار صورت گرفت. خرید و فروش سه ماهه نیز در LME‌ با بدبینی فعالان بازار نسبت به آینده به روی رقم‌های پایین‌تری بسته شد.
موجودی انبارهای بورس‌فلزات لندن در تاریخ ۲۶ آگوست معادل ۶۵ هزار و ۲۲۰ تن آلومینیوم آلیاژی، یک میلیون و ۱۶۴ هزار و ۷۲۵ تن آلومینیوم، ۱۶۶هزار و ۹۰۰ تن مس، ۸۶هزار و ۴۲۵ تن سرب، ۴۷هزار و ۹۴ تن نیکل، ۵هزار و ۹۵۰تن قلع و ۱۶۲هزار و ۵۲۵ تن روی بود که از این مقدار ۶۴هزار و ۸۲۰تن آلومینیوم آلیاژی، یک میلیون و ۱۴۳هزار و ۵۲۵ تن آلومینیوم، ۱۵۴هزار و ۷۰۰ تن مس، ۷۳هزار و ۴۷۵ تن سرب، ۴۶هزار و ۲۱۸ تن نیکل، ۵هزار و ۳۵۰ تن قلع و ۱۵۴هزار و ۵۲۵ تن روی مورد مبادله قرار گرفت.