گروه بورس‌کالا- ساختار پیچیده و منحصربه‌فرد استادیوم ملی چین در پکن موسوم به «آشیانه پرنده» از ۴۵۰۰۰تن فولاد ساخته شده است. این صفحات فولادی در بخش‌های میان تهی این ورزشگاه در کارگاه جوش داده و سپس به ساختمان آن وصل شده‌اند. بزرگ‌ترین قسمت فولادی این ورزشگاه که نصب آن نیز بسیار دشوار بود ۳۰۰متر طول دارد.

بسیاری از شرکت‌های عضو در موسسه بین‌المللی فولاد و آهن در ساخت این ورزشگاه شرکت داشتند. به طور مثال شرکت وویانک استیل ۷۰۰تن از ورق‌های فولادی فوق سخت با درجه ۴۶۰Q را برای ساخت این ورزشگاه تهیه کرد. این ورق‌ها در ۲۴عدد از ستون‌های اصلی این استادیوم به‌کار گرفته شد. این درجه از فولاد به دلیل استحکام زیاد فقط در صنایع ماشین‌سازی کاربرد دارد.

شرکت معماری هرزوک و دمورن سوییس در سال ۲۰۰۲ موفق به کسب مجوز برای طراحی این ورزشگاه با همکاری شرکت مهندسی اروپا و گروه تحقیق و طراحی معماری چین شد. پوسته شبکه مانند این ساختمان موجب تهویه طبیعی هوای ورزشگاه می‌شود.

استادیوم آشیانه پرنده چین نه تنها عرصه نبرد ورزشکاران می‌باشد، بلکه دارای امکانات رفاهی چون رستوران، مراکز خرید و تفریحی است که توسط راه‌های ضربدری افقی و مورب به هم متصل می‌باشند. در کل، ۱۱۰۰۰۰تن فولاد در ساخت این ورزشگاه استفاده شده است که شامل میلگرد‌های فشرده هم می‌باشد. این ورزشگاه در دوره برگزاری بازی‌های المپیک پکن در سال جاری می‌تواند میزبان ۹۱۰۰۰نفر تماشاچی باشد. به طور کلی برای ساخت ورزشگاه دهکده المپیک و گسترش حمل‌و‌نقل عمومی پکن حدود ۳میلیون تن فولاد استفاده شده است.