در روز دوشنبه مورخ ۳۱/۰۴/۱۳۸۷ در شرکت بورس کالای ایران، جمعا ۳۲هزار و ۸۵ تن انواع محصولات شامل فولاد، قیر و کنجاله دانه‌های روغنی جمعا به ارزش ۲۱۰میلیارد و ۵۶۹میلیون و ۵۳۰هزار ریال داد وستد شد.تالار معاملات در این روز شاهد ۱۸‌هزار و ۶۸۰ تن عرضه و در مقابل ۱۷‌هزار و ۸۴۰ تن تقاضا برای محصولات پتروشیمی، ۱۵‌هزار و ۵۲۰ تن عرضه و در مقابل ۱۴‌هزار و ۳۶۰ تن تقاضا برای محصولات فلزی و ۷۵ تن عرضه و در مقابل ۴۵ تقاضا برای محصولات کشاورزی بود. در رینگ طلا همچنین ۱۰ کیلو و ۴۸ گرم عرضه و درمقابل همین مقدار تقاضا برای شمش طلا بر روی تابلو رفت. رینگ محصولات پتروشیمی

این گزارش حاکی است، در رینگ محصولات پتروشیمی در گروه قیر جمعا ، ۱۷‌هزار و ۶۸۰ تن انواع قیر در ۹ رینگ معاملاتی به ارزش ۶۰‌میلیارد و ۱۴۸‌میلیون و ۷۰۰‌هزار ریال به صورت نقدی مورد معامله قرار گرفت که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۱۰/۵۵ و ۵۶/۲۸‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

رینگ محصولات فلزی

این گزارش حاکی است، در رینگ محصولات فلزی در گروه فولاد جمعا، ۱۴‌هزار تن انواع محصولات در ۳ رینگ معاملاتی به ارزش ۱۵۰‌میلیارد و ۱۷۰‌میلیون و ۶۳۰‌هزار ریال به صورت سلف مورد معامله قرار گرفت که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۷۶/۴۴ و ۳۲/۷۱‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش، در این رینگ همچنین ۱۶۰ تن آلومینیوم عرضه شد که تقاضایی برای آن وجود نداشت.

رینگ محصولات کشاورزی

در رینگ محصولات کشاورزی در گروه کنجاله، ۴۵ تن کنجاله سویا به ارزش ۲۵۰‌میلیون و ۲۰۰‌هزار ریال به صورت سلف در یک رینگ معاملاتی داد و ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۱۴/۰ و ۱۲/۰‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

رینگ طلا

بر اساس این گزارش در رینگ طلا، ۱۰ کیلو و ۴۸ گرم شمش طلا عرضه شد که به‌رغم تقاضایی معادل همین مقدار، معامله‌ای بر روی آن صورت نگرفت.