گروه بورس کالا- در معاملات روز بیست و دوم در بورس فلزات لندن، نرخ مس، آلومینیوم، آلیاژ آلومینیوم، قلع و روی افزایش و سرب و نیکل کاهش یافت.

بر اساس این گزارش هر تن آلیاژ آلومینیوم با ۳۰دلار افزایش در معاملات این روز ۲هزار و ۷۳۰دلار به فروش رفت. خرید نقدی این کالا ۲هزار و ۷۲۹دلار بود. آلومینیوم هم ۲هزار و ۹۹۲دلار معامله شد که در مقایسه با روز قبل ۳۱دلار و ۵۰سنت رشد داشت. قیمت خرید نقدی این فلز ۲هزار و ۹۹۱دلار و ۵۰سنت بود.مس هم در معاملات این روز با ۲۵دلار رشد به نرخ ۸هزار و ۴۲۰دلار رسید. قیمت خرید نقدی این کالا ۸هزار و ۴۱۹دلار بود. فلز سرب در مقایسه با روز قبل ۳۵دلار و ۵۰سنت کاهش یافت. بر این اساس هر تن از آن با نرخ ۲هزار و ۹۷دلار و ۵۰سنت به فروش رفت. خرید نقدی این کالا در بورس لندن، ۲هزار و ۹۷دلار بود. نیکل ۸۴۵دلار کاهش یافت در نتیجه هر تن از آن با نرخ ۲۴هزار و ۴۵۵دلار به فروش رفت. قیمت خرید نقدی این فلز ۲۴هزار و ۴۵۰دلار بود. فلز قلع هم ۱۴۵دلار رشد کرد. در نتیجه هر تن از آن با نرخ ۲۱۴هزار و ۲۷۵دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا ۲۴هزار و ۳۷۰دلار ثبت شد.

فلز روی ۲۷دلار افزایش یافت. بدین ترتیب هر تن از آن با نرخ ۲هزار و ۲۱۶دلار معامله شد. قیمت خرید نقدی این کالا ۲هزار و ۳۱۵دلار بود.