این نقشه گزارشی است تصویری از حرکت قیمت‌ها در بخش‌های مختلف بازار از نقاط مختلف جهان که به صورت هفتگی تنظیم شده و نمایی کلی از قیمت‌ها در طول هفته گذشته است.

آمریکای شمالی (بازار تخت)
بهای فروش نقدی ورق گرم در ایالات متحده آرام آرام ضعیف شد و در هفته گذشته به 680-670 دلار شورت تن رسید، در حالی که ورق سرد به هرشورت تن 785-765 دلار رسید.
اروپا (بازار تخت)
بهای ورق گرم در جنوب اروپا با کاهش بیشتری همراه شد و در هفته گذشته به 662 دلار در هر تن تحویل درب کارخانه رسید.
حوزه روسیه (بازار تخت و طویل)
بهای صادراتی کلاف حوزه روسیه در هفته گذشته کاهش هر تن 5 دلار را تجربه کرد، این در حالی است که کارخانه اوکراینی زاپوریش استال ورق گرم خود را هر تن 585 دلار فوب بنادر اودسا و کارخانه روس ام ام کی هر تن 600 تا 620 دلار فوب بنادر نووروسیسک به فروش رساند.
آمریکای شمالی (بازار طویل)
بهای صادراتی مفتول ایالات متحده با افت یکباره همراه شد و مفتول مش کربن دار 715 دلار سی اف آر هوستون و مفتول صنعتی 730-725 دلار سی اف آر معامله شد و انتظار می‌رود به سیر کاهشی خود ادامه دهد.
اروپا (بازار طویل)
بهای داخلی میلگرد آلمان در هفته گذشته در سطح 701-688 دلار یکنواخت بود. برخی کارخانه‌های فولاد در اسپانیا و هلند محصولات خود را در سطح هر تن 520 یورو معامله کردند.
چین (بازار تخت و طویل)
بهای فروش نقدی میلگرد در پکن در هفته‌ای که گذشت در سطح هر تن 585-583 دلار تقریبا یکنواخت بود. بهای صادراتی ورق گرم چین نیز بدون تغییر بود و هر تن 640 دلار معامله شد.
آمریکای شمالی (بازار تخت و طویل)
قیمت پیشنهادی محصولات طویل برزیل در بازارهای صادراتی در هفته‌ای که گذشت هر تن 710 دلار سی اف آر بنادر جنوبی آمریکا در بخش میلگرد و در بخش مفتول هر تن 740 دلار یکنواخت بود.
خاورمیانه (بازار طویل)
کارخانه مصری عز استیل بهای میلگرد را برای پیش فروش‌های اردیبهشت ماه هر تن 705 دلار ثابت نگه داشت.
آسیای شرقی (بازار تخت و طویل)
تولیدکنندگان میلگرد در تایوان، قیمت‌ها را در بازار داخلی حدود هر تن 500 دلار تایوان کاهش دادند و بهای این محصول به حدود هر تن 21300 دلار تایوان رسید.
منبع: مرکز مطالعات فولاد خاورمیانه