روند نزولی طلا و نفت ادامه دار شد
گروه بورس کالا- با واکنش به جلسه فدرال‌رزرو که بدون نتیجه برگزار شد و بی‌اعتمادی سرمایه‌داران به بازارها و همچنین تداوم تضعیف یورو در برابر دلار شاخص اکثر بورس‌ها منفی شده و نرخ‌ها نیز نزولی بودند.
قیمت نفت در بورس نیویورک با کاهش کمتر از یک دلار به ۹۹ دلار و ۵۲ سنت در هر بشکه رسید این در حالی است که نرخ طلا نیز در دومین روز پیاپی با افت پی گرفته شده و به یک هزار و ۶۲۸ دلار در هر اونس رسید.

در همین حال افت نرخ طلا در بورس نیویورک کاهش نرخ نقره و پلاتینیوم و پالادیوم را نیز به دنبال داشت. در بورس توکیو نیز قیمت طلا با کاهش 30 ینی به 4 هزار و 111 ین برای تحویل دسامبر مورد مبادله قرار گرفت. در مجموع روند قیمت‌ها در بورس توکیو نزولی بود و بیشتر محصولات از جمله نفت و مشتقات آن یا با کاهش قیمت همراه بودند یا تغییر قیمتی نداشتند، به طوری که نرخ نفت خام در سررسید ژانویه بدون تغییر قیمت با قیمت 53 هزار و 150 ین معامله شده و نفت سفید نیز در سررسید دسامبر 67 هزار و 770 ین مورد مبادله قرار گرفت.
در بورس شانگهای نیز روند قیمت‌ها نزولی بود. نرخ طلا با کاهش ۳ یوآنی به ۳۴۱ یوآن رسید و نفت کوره نیز برای تحویل در سررسید فوریه با رشد ۴۹ یوآنی به نرخ ۵ هزار و ۱۰۰ یوآن رسید.در همین حال در بورس شیکاگو که بیشتر محصولات کشاورزی مورد مبادله قرار می‌گیرد شاهد رشد قیمت‌ها بود به طوری که نرخ گندم، برنج و ذرت با رشد قیمت همراه بود.