مرکز خدمات فولاد ایران- طبق انتظار، تولید کنندگان میلگرد در بازار داخلی مجبور شده اند با توجه به نبود تقاضا قیمت‌های پیشنهادی به لیر را پایین بیاورند. چون قیمت بیلت هم نزولی است. با این کار آن‌ها سعی دارند تاثیر افزایش نرخ لیر نسبت به دلار را کم کنند. از این رو قیمت میلگرد نسبت به اواخر اکتبر ۵ تا ۲۹ دلار افت داشته به ۶۳۹ تا ۶۷۸ دلار درب کارخانه رسیده است. این در حالی است که خریداران ترکیه ۶۳۰ دلار درخواست خرید می دهند که اگر تقاضا پایین بماند و قیمت بیلت داخلی نزولی باشد دور از انتظار نخواهد بود. بازار میلگرد آمریکا؛ باثبات

همچنین قیمت میلگرد در بازار داخلی آمریکا همچنان از سایر مقاطع بهتر است، چون موجودی آن کم است و واردات قدرتی ندارد. قیمت نقدی ۷۵۰ تا ۷۷۰ دلار در هر شورت تن درب کارخانه شنیده شده که ۳۰ دلار از قیمت‌های سپتامبر بالاتر است. کارخانه‌ها سعی دارند قیمت سایر مقاطع را ثابت نگه دارند ولی در مورد میلگرد سعی بر افزایش قیمت دارند. به‌رغم تداوم ضعف بازار ساخت‌و‌ساز، تقاضای میلگرد ثابت است.

کاهش واردات جولای و اکتبر به بهبود قیمت‌های داخلی کمک کرده گرچه شاید موجودی میلگرد محدود باشد ولی نمی‌توان گفت بازار آمریکا با کمبود مواجه است.