گروه بورس کالا - دادوستدهای دیروز بورس کالا شاهد نخستین عرضه سیمان نی ریز در رینگ صادراتی بود که به دلیل نبود تقاضا، معامله‌ای برای آن انجام نشد.

دادوستد محصولات سیمانی در بورس کالا دیروز با عرضه دو تولیدی ادامه پیدا کرد، اما در‌این میان تنها محصولات سیمان کردستان بود که با قیمت هر کیلو ۶۵ تومان و ۹ ریال معامله شد.

میزان عرضه سیمان کردستان ۳ هزار و ۳۹۰ تن بود که با تقاضای ۳ هزار و ۹۰ تنی روبه‌رو شد، در پایان هم میزان تقاضا با همان نرخ پیشنهادی معامله شد.

دادوستدهای سیمان نی ریز نیز در رینگ صادراتی با میزان یک هزار تن به قیمت هر کیلو ۱۳۹ تومان برای نخستین بار عرضه شد که به دلیل نبود تقاضا، مبادله‌ای برای آن صورت نگرفت.

معامله‌گران اعتقاد داشتند با توجه به ‌اینکه عرضه سیمان نی ریز در رینگ صادراتی انجام شده بود، انتظار بر‌این بود دادوستد آن بدون مشکل خاصی پی گرفته شود، اما در پایان معامله‌ای برای آن صورت نگرفت. برای انجام نشدن معامله دلیل خاصی ذکر نشده است.

این در حالی است که براساس گفته مسوولان پذیرش بورس کالا، بررسی عرضه سیمان قائن و ارومیه به اتمام رسیده و به احتمال زیاد نوبت عرضه آنها در هفته‌های آینده پی گرفته شود.