مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پارس سوئیچ برای هر سهم 550 ریال سود در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/1389 تصویب کرد.
این مجمع که با حضور ۳۲/۹۴ درصد سهامداران برگزار شد، صورت‌های مالی شامل سود و زیان و ترازنامه شرکت را به تصویب سهامداران رساند.

بنابراین گزارش آقای ولی‌اله بیات مدیرعامل شرکت ضمن ارائه گزارش هیات‌مدیره در سال 89 به سوالات سهامداران نیز پاسخ داد.
استراتژی‌های شرکت
استراتژی شرکت براساس موارد زیر دنبال می‌گردد. -افزایش مستمر بهره‌وری، توسعه منابع انسانی، تمرکز به آموزش موثر و افزایش تولید با امکانات موجود
- راه‌اندازی خط تولید باتل خلاء و توسعه بازار، انواع کلیدهای خلأ برای پوشش بازار MV و توسعه آن به بازارهای برون مرزی.
- شناسایی دارندگان تکنولوژی تجهیزات GIS در HV و مذاکره برای خرید دانش فنی.
- توسعه سکسیونرهای HV در زمینه محصولات موجود و افزایش تنوع آن در نوع پانتوگراف با قیمت تمام شده رقابتی، با طراحی‌های واحد R&D.
- توسعه و ارتقای مشخصات فنی کلیدهای HV، در حال تولید.
- نوسازی مستمر تجهیزات و ماشین‌آلات تولید و جایگزینی آنها.
برنامه‌ها و چشم‌انداز وضعیت شرکت برای سال مالی آتی
- پوشش بودجه تولید و فروش.
- عرضه کلیدهای خلأ با عمق ساخت داخلی بیشتر و انشاء ا... با باتل تولیدی در داخل شرکت.
- ارتقای بهره‌وری پرسنلی و اجرای برنامه‌های آموزشی.
- برنامه‌ریزی در تامین نیازهای خط تولید و شناسایی راهکار در مشکلاتی که در واردات ممکن است اتفاق افتد.
- برنامه‌ریزی در تامین نیازهای وارداتی سال ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ با توجه به احتمال تشدید تحریم‌ها به منظور امید به استمرار بلند مدت خط تولید.
- شرکت در مناقصات این صنعت و حفظ و توسعه سهم بازار.
- پیگیری فعالیت‌های واحد R&D با امید به موفقیت در معرفی دو محصول آن به بازار (ساخت نمونه صنعتی و تایپ تست دستگاه RMU و ساخت نمونه صنعتی و تایپ تست سکسیونر پانتوگراف ۲۴۵Kv)
- پیگیری وصول مطالبات و تامین منابع به منظور انجام تعهدات مالی.
جایگاه شرکت در صنعت
شرکت در صنعت ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی فعالیت می‌کند. رشد فروش صنعت مذکور در سال‌جاری نسبت به سال قبل حدود 15 درصد پیش‌بینی شده بود که به دلیل محدودیت تامین نقدینگی مشتریان، فقط رشد یک درصدی محقق گردید. در حالی که شرکت توان تامین رشد پیش‌بینی شده را داشت.
برنامه‌های آینده شرکت
اطلاعات مربوط به برنامه‌های سال آتی شرکت در خصوص:
الف) گسترش بازارهای فروش محصولات و تنوع بخشی به انواع تولیدات:
در صورت عدم تاثیر محدودیت‌های تحریم، گسترش بازارهای فروش صادراتی از طریق مشارکت در کنسرسیوم گروه شرکت‌هایی که کالای مورد نیاز پروژه‌های برقی را تامین می‌نمایند. در بازارهای مختلف مانند عراق و... برنامه‌ریزی گردیده است، البته به مشارکت در کنسرسیوم موصوف امید بیشتری وجود دارد.امید است تاثیر شرایط اقتصادی و تحریم مانع از تحقق برنامه پیش‌بینی شده نگردد.
ب) تولید و معرفی محصولات جدید:
کلید خلأ 24kV و 25kA مدل VP4 و کلید گازی FPS ، 2000 A محصولات جدیدی می‌باشند که با طراحی شرکت آماده تحویل به بازار مصرف گردیده‌اند و دو محصول دیگر با عنوان سکسیونر پانتوگراف 245Kv و سیستم تابلویی RMU محصولاتی می‌باشند که مراحل طراحی، نمونه سازی و نمونه سازی صنعتی را گذرانده و در سال جاری برای اخذ تائیدیه به آزمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی ارسال خواهند شد تا انشاا... پس از اخذ تائیدیه به بازار مصرف عرضه گردند.به گفته وی شرکت در سال 89 مبلغ 670 میلیارد ریال فروش داشته است.همچنین سود عملیاتی شرکت معادل 178 میلیارد ریال و سود خالص آن معادل 132 میلیارد ریال بود. این مجمع به ریاست آقای عمرانی و نظارت آقایان ناظمی و اصفهانی و دبیری آقای ولی‌اله بیات برگزار شد.براساس تصمیمات این مجمع، دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت انتخاب شد.