«فولاد» در صدر نشست؛ «فملی» دوم شد

فولادمبارکه اصفهان با ثبت معامله ۱۳۲‌هزار و ۶۹۰تن تختالSM و ورق سرد و گرم خودرو به ارزش بیش از ۳‌هزار و ۴۷۴میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

ملی صنایع مس ایران با فروش ۶‌هزار و ۷۶۰تن مس کاتد، مس مفتول، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گرانبها به ارزش نزدیک به ۳‌هزار و ۱۶۷میلیارد تومان، دوم شد.

پالایش نفت بندرعباس با فروش ۶۰‌هزار تن وکیوم‌باتوم و لوب‌کات سنگین به ارزش بیش از ۹۰۸ میلیارد تومان، سوم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو با ثبت معامله ۸۶‌هزار تن گندله و کنسانتره سنگ‌آهن و شمش بلوم به ارزش بیش از ۸۰۶میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله ۴۶‌هزار تن وکیوم‌باتوم، گوگرد گرانوله و لوب‌کات سبک به ارزش ۶۸۹میلیارد تومان پنجم شد.

پتروشیمی تندگویان ۱۲‌هزار و ۶۹۰تن پلی‌اتیلن ترفتالات نساجی و نخ پلی‌استر با گریدهای مختلف را به ارزش بیش از ۶۵۳میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

معدنی و صنعتی گل‌گهر با فروش ۱۵۰‌هزار تن گندله سنگ‌آهن به ارزش ۵۷۰میلیارد تومان هفتم شد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با فروش ۱۴۵‌هزار تن سنگ‌آهن کلوخه و آهن‌اسفنجی به ارزش بیش از ۵۷۰میلیارد تومان هشتم شد.

پتروشیمی شازند با ثبت معامله ۱۵‌هزار و ۵۱۶تن پلی‌اتیلن سبک و سنگین، پلی‌پروپیلن، منواتیلن گلایکول، دی‌اتیل گلایکول، دی‌اتیل هگزانول، پلی‌پروپیلن نساجی، دی‌اتیلن گلایکول، منومر وینیل استات، ایزوبوتانول، پلی‌بوتانول رابر، منواتانول آمین، دی‌اتانول آمین و ‌تری اتانول آمین، به ارزش نزدیک به ۴۹۷میلیارد تومان، نهم شد.

جهان فولاد سیرجان هم با فروش ۲۵‌هزار تن شمش بلوم و میلگرد به ارزش بیش از ۴۶۵میلیارد تومان در رتبه دهم ایستاد.