انتخابات اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران

گروه بنگاه‌ها - مجمع انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران روز چهارشنبه بیست‌وچهارم خرداد ماه در محل هتل همای تهران با حضور اکثریت اعضای انجمن و نماینده اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برگزار شد. در این مجمع به ترتیب آرا: حمید‌رضا طاهری‌زاده از صبا فولاد زاگرس، محمد رجایی به نمایندگی از فولاد مبارکه، بهرام سبحانی از فولاد سیرجان ایرانیان، بهمن تجلی‌زاده به نمایندگی از فولاد خوزستان و بهادر احرامیان از فولاد یزد به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزیده شدند.

همچنین احمد خوروش از مجتمع فولاد کویر و سید رضا شهرستانی از نورد و تولید قطعات فولادی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

در ابتدا با انتخاب هیات رییسه، مجمع آغاز به کار کرد و حسن مصیب‌زاده به عنوان رییس، احمد دنیانور و علی یزدانی ورزنه به عنوان اعضا و حسن ظهیر پور به عنوان منشی مجمع از سوی اعضا انتخاب شدند.

احمد دنیانور عضو هیات مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد ایران و خزانه‌دار سابق درباره مراحل مجمع انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: بعد از انتخاب اعضای هیات رییسه، گزارش هیات‌مدیره به سمع و نظر اعضا رسید و سپس گزارش حسابرس انجمن قرائت شد.

در ادامه جلسه، پرسش و پاسخ برای روشن شدن مسائل مالی شرکت برگزار شد و سپس ترازنامه و صورت‌های مالی انجمن تصویب شد.

وی افزود: در ادامه حسابرس و روزنامه رسمی از سوی اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران انتخاب شد که روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی برگزیده شدند.

همچنین نوید پزدان پناه از هفت الماس و فاضل همامی از تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان نیز به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.