در این مراسم که همزمان با کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی در تهران برگزار شد، منوچهر نیکفر معاون تکنولوژی فولاد مبارکه به نمایندگی از شرکت فولاد مبارکه این تندیس را دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، این جایزه از سال ۱۳۹۵ به همت انجمن مدیریت ایران راه‌اندازی شده و شرکت فولاد مبارکه در سال‌های ۹۵ و ۹۷ در آن شرکت کرده و در سال ۹۵ موفق به اخذ گواهینامه و در سال ۹۷ موفق به اخذ تندیس برنزین این جایزه شده است.

همچنین در خبر دیگری مدیرعامل این شرکت با تاکید بر اهمیت تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان به منظور عمل به مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه گفت: در جلساتی کاربردی که با مسوولان ورزش کشور و استان داشته‌ایم، با حمایت شرکت فولاد مبارکه و با انجام عملیات محکم‌سازی حصار پیرامون و ایمن‌سازی پله‌ها، طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان تا پایان بهمن ماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

حمیدرضا عظیمیان گفت: خوشبختانه چادرهای طبقه دوم نیز روز چهارشنبه سوم بهمن وارد ورزشگاه شده و بدون فوت وقت عملیات نصب آنها با همکاری پیمانکار مربوط آغاز شده است. طبق پیش‌بینی پیمانکار، تا پایان خردادماه سال آتی، نصب تمامی آنها به پایان خواهد رسید.