گروه بورس فلزات- در پی برگزاری چندین سمینار و نشست آشنایی با مفاهیم، قابلیت‌ها و کارکردهای ابزار اختیار معامله (Option)، فعالان بورس از معرفی این ابزار به بازار سرمایه ایران بسیار استقبال کردند. شرکت‌های مختلف کارگزاری بورس، سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و نیز شرکت‌های بیمه در پی آشنایی با کارکردهای متنوع و جذاب اختیار معامله در کنترل ریسک سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات نوین در بازارهای بین‌المللی سهام، ارز و کالا ابراز تمایل به فراگیری و بهره‌گیری موثر از این ابزار قدرتمند در فعالیت‌های اقتصادی خود کردند.

به منظور آموزش کاملا کاربردی ابزار اختیار معامله (Option) به فعالان بازار اعم از سرمایه‌گذاران خرد تا شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و سایر بازیگران این بازار، توسط شرکت کانادایی Fara Financial با همکاری تعدادی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری و کارگزاری نخستین سمینار کاربردی معاملات Option در شش و هفت تیرماه امسال در تهران برگزار خواهد شد. برگزارکنندگان این سمینار به منظور تبیین هرچه بهتر مفاهیم و قابلیت‌های Option و همچنین کاربردهای متنوع آن به خصوص در ایران، اقدام به برگزاری چندین پیش سمینار رایگان در سطح وسیع کرده‌اند.

آخرین پیش سمینار در تاریخ جمعه اول تیرماه در سالن همایش دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی واقع در تقاطع خیابان بهشتی و بخارست برگزار خواهد شد. شرکت در این سمینار برای تمام علاقمندان به بازار سرمایه و فعالان بازار بورس و ارز آزاد است.علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.farafinancial.com مراجعه کنند.