رشت

در معاملات روز چهارشنبه بورس گیلان ۷۸۸هزار و ۸۶۴ سهم به ارزش ۲/۵میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۷۸درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های گل گهر، حق تقدم گل گهر و سرمایه‌گذاری البرز بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند. همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۱۰هزار و ۹۵۱ سهم به ارزش یک میلیارد و ۵۳میلیون و ۶۱۱هزار و ۳۱۱ ریال دادوستد شد که ۸۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.آلومینیوم ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و سنگ آهن گل گهر بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۲۸۰هزار و ۱۳۳ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات بالغ بر ۵/۱میلیارد ریال بود که ۷/۳۴درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.سهام شرکت سنگ آهن گل گهر با ۴/۴۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای ارومیه قرار داشت.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد ۲۱۰هزار و ۹۳۸سهم (متعلق به ۲۳ شرکت) به ارزش بیش از ۷۰۵میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۱۹درصد به خرید و ۸۱درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری ملت، صنعتی دریایی ایران و ایران‌خودرو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های آلومینیوم ایران، بانک پارسیان و توسعه معادن روی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۴۸۳هزار و ۲۴ سهم از سهام ۲۸ شرکت به ارزش ۲میلیارد ریال دادوستد شد که ۳۷درصد آن مربوط به خرید و ۶۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

شیراز

در معاملات روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای فارس تعداد پانصد و هفتاد و هفت‌ هزار سهم به ارزش ۲/۲میلیارد ریال مبادله شد که ۴۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در بورس فارس، در مجموع ۱۱۳نفر دیروز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، فولاد مبارکه اصفهان و چادرملو با ۴۷، ۲۲ و ۱۲نفر خریدار داشتند.