موج - واگذاری حق تقدم مجتمع سیمان غرب آسیا در روزهای اولیه فروش با استقبال گسترده سهامداران مواجه شد. جواد بارویی معاون مالی شرکت مجتمع سیمان غرب آسیا(سهامی‌‌‌عام)، با اعلام این خبر افزود: همانطورکه انتظار می‌‌‌رفت در همین روزهای اولیه مهلت استفاده از حق تقدم، بسیاری از سهامداران این شرکت با مراجعه به شعب بانک ملت از حق تقدم خود در خرید سهام استفاده کرده اند.

وی اظهار داشت: با توجه به ارزش افزوده قابل توجه سهام مجتمع سیمان غرب آسیا و آزادسازی صادرات سیمان قبل از آغاز مهلت استفاده از حق تقدم، پیش بینی می‌‌‌شد که استقبال گسترده‌‌ای از خرید سهام صورت گیرد. به گفته بارویی، آزادسازی صادرات سیمان بیشترین ارزش افزوده و سود را برای سهام و صاحبان سهام سیمان غرب آسیا به همراه خواهد داشت.

معاون مالی این شرکت سیمانی در ادامه تصریح کرد: کارخانه سیمان غرب آسیا نزدیک ترین واحد تولیدی سیمان به افغانستان و نزدیکترین کارخانه به مرز دوغارون است و از سوی دیگر دسترسی آسان به راه آهن سراسری و راه‌‌‌های مواصلاتی کشور دارد.

یادآور می‌‌‌شود، واگذاری حق تقدم در خرید سهام مجتمع سیمان غرب آسیا از اول اسفندماه جاری آغاز شده است و تا ۳۱ فروردین سال ۸۸ ادامه خواهد داشت.