طهمورث جوانبخت، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: ثبت دو رکورد تولید در ناحیه گندله‌‌‌سازی و احیا مستقیم۲ در فروردین‌‌‌ماه ۱۴۰۳ نشان از آمادگی همه‌‌‌جانبه ارکان تولید شرکت برای تحقق این مهم دارد. جوانبخت از شکستن رکورد تولید ماهانه گندله در این شرکت با دستیابی به رقم ۲۱۷هزار و ۷۷۶ تن خبر داد و گفت: این تناژ ۳۲۵۳ تن بیش از نصاب قبلی است که در آبان‌‌‌ماه سال گذشته به ثبت رسیده بود.

شکسته شدن رکورد تولید آهن اسفنجی در ناحیه احیا مستقیم۲ این شرکت پس از دو‌‌‌ سال و نیم، دیگر موفقیت فولاد خراسان در آغاز سال جدید بود. دستیابی این واحد به تناژ ۷۳هزار و ۶۹۸ تن، رکورد قبلی را که مهرماه ۱۴۰۰ ثبت شده بود، ۶۷۶ تن جا‌به‌جا کرده است.

تقدیر از مدیرعامل

همچنین اعلام شد که در سی و پنجمین جشنواره امتنان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان تقدیر شد. در این جشنواره که با هدف تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌‌‌های کار و واحدهای نمونه خراسان رضوی برگزار شد از طهمورث جوانبخت، مدیرعامل فولاد خراسان به عنوان واحد نمونه در بخش «گروه‌های کار» تقدیر به عمل آمد و تندیس این جشنواره به همراه لوح تقدیر توسط وزیر کار به مدیر عالی این مجتمع اهدا شد.