جذب و اشتغال 88 جوان متخصص در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

شهرام عالیوند، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با اعلام این خبر گفت: با عنایت به نام‌‌گذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال «تولید، دانش‌‌بنیان و اشتغال‌‌آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب، این موضوع بیش از پیش از سوی مسوولان کشور به ویژه مدیران هلدینگ فولاد مبارکه مورد توجه و در دستور کار قرار گرفت و در همین جهت، این نیروهای جدید، جذب شرکت شدند.

وی از نیروی انسانی جوان، پویا، کارآمد و با انگیزه به عنوان مهم‌ترین پشتوانه تولید نام برد و تولید پایدار را از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت و موجب توسعه روزافزون کشور دانست.

عالی‌‌وند افزود: شایسته‌‌گزینی و جذب نیروی انسانی توانمند، مهم‌ترین سرمایه‌‌گذاری بلندمدت این شرکت برای کسب موفقیت‌‌ها و تحقق ماموریت‌‌های سازمان است و فولاد امیرکبیر کاشان هم‌‌راستا با مسوولیت‌های اجتماعی، نظام جذب خود را به صورت علمی، قاعده‌‌مند و مبتنی بر شایستگی، رعایت عدالت و ایجاد فرصت برابر، طراحی و در رقابتی علمی، عادلانه و بی‌‌طرفانه با هدف تناسب شغل و شاغل، توسط یکی از مراکز معتبر دانشگاهی کاشان برگزار کرد.

علی بخارایی، مدیر منابع انسانی این شرکت نیز با بیان اینکه به لطف پروردگار متعال «اشتغال‌زایی پایدار» یکی از اهداف مهم فولاد امیرکبیر کاشان است، گفت: برای جذب ۸۸ نفر از جوانان دانش‌آموخته و دارای مهارت و تخصص در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون کتبی(دانشی) و سپس ارزیابی مهارتی و مصاحبه (برای مشاغل اپراتوری)، ارزیابی شایستگی (برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتی و گزینش، برابر ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی اقدام شد.

وی ابراز امیدواری کرد که همکاران جدیدالاستخدام با حضور خود در جمع خانواده بزرگ فولاد امیرکبیرکاشان و در کنار همکاران باتجربه و متخصص فعلی این شرکت، موجبات بالندگی بیش از پیش این شرکت را فراهم سازند.

به گفته وی، همچنین ۱۲ نفر از نیروهای پیمانکار تامین نیروی انسانی این شرکت که دارای شرایط احراز مورد نظر بوده و در آزمون کتبی و مصاحبه‌های مربوطه موفق به کسب نمره قبولی شدند نیز تبدیل وضعیت شده و به استخدام شرکت فولاد امیرکبیر کاشان درآمدند.