‎به گزارش خبرنگار فولاد هرمزگان، هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌‌عمومی‌‌ها و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌‌های روابط عمومی ایران بیست‌‌ودوم آذر طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و علی سلاجقه معاون رئیس‌‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مدیران روابط عمومی‌‌ها و دستگاه‌های مختلف کشور در سالن بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این مراسم شرکت‌‌های گروه فولاد مبارکه خوش درخشیدند و علاوه بر شرکت‌‌های فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان از روابط عمومی شرکت‌‌های فولاد سنگان، فولاد سفید‌دشت چهارمحال و بختیاری و گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد نیز تجلیل به عمل آمد.

از عطاءالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان به عنوان چهره نامی صنعت تقدیر شد

29-01 copy

در چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور، از عطاءالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور در برندهای مسوولیت‌‌پذیر اجتماعی، 23 آذرماه با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات علمی دانشگاه، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از فعالان و دست‌اندرکاران شرکت‌‌های بزرگ معدنی و صنعتی و سازمان‌های مختلف در مرکز همایش‌‌های صداوسیما برگزار شد. در این اجلاس از عطاءالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان مدیر و برند مسوولیت‌‌پذیر اجتماعی با اهدای تندیس چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور تجلیل شد. توانمندسازی سازمان‌ها و شرکت‌‌ها در زمینه مسوولیت اجتماعی، بررسی جایگاه اخلاق CSR در فعالیت‌‌های تولیدی-خدماتی بنگاه‌های تجاری اقتصادی، ارتقای سطح مشارکت سازمان‌ها و شرکت‌‌ها در حوزه‌های بین‌‌رشته‌‌ای، بررسی روش‌های ایجاد فعالیت‌‌های تجاری-اقتصادی بر مبنای الگوی مسوولیت‌‌پذیری اجتماعی، نهادینه‌‌سازی مفهوم مسوولیت اجتماعی در اقتصاد ایران و ارتقای جایگاه اخلاق کسب‌‌وکار و مسوولیت‌‌پذیری اجتماعی شرکت‌‌ها و سازمان‌ها از اهداف برگزاری این اجلاس به‌‌شمار می‌‌رود.