به نقل از کوین‌تلگراف، صرافی بایننس، روز پنج‌شنبه، ۳اوت (۱۲ مرداد) اعلام کرد معاملات اسپات و مارجین جفت ارزهای BTC/ FDUSD و ETH/ FDUSD را با کارمزد صفر اضافه کرده است. طبق این اطلاعیه، از ساعت ۰۸:۰۰به وقت UTC (۱۲: ۳۰ به وقت تهران) در ۴اوت (۱۳مرداد)، کاربران در معاملات اسپات و مارجین BTC/ FDUSD از کارمزد صفر برای میکر و تیکر بهره‌مند خواهند شد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند ETH/ FDUSD را با کارمزد صفر برای میکر معامله کنند؛ درحالی‌که کارمزد استاندارد تیکر برای این جفت ارز بر اساس سطح VIP کاربر اعمال خواهد شد.

حجم معاملات اسپات و مارجین جفت ارز BTC/ FDUSD  در محاسبه سطح VIP یا برنامه‌های ارائه نقدینگی لحاظ نخواهد شد و صرفا تجربه معاملاتی کاربران را افزایش می‌دهد.در اطلاعیه این صرافی آمده: تخفیف‌های BNB، تخفیف‌های ارجاع و هرگونه موارد مشابه برای معاملات اسپات و مارجین جفت ارز BTC/ FDUSD در طول این برنامه تبلیغاتی اعمال نخواهد شد.

ارزش بازار ۲۵۷میلیون دلاری FDUSD در مقایسه با سایر استیبل‌کوین‌ها مانند USDT، TUSD، BUSD و USTC همچنان پایین است.بنابراین، در حال حاضر تاثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال نخواهد داشت. اما شروع معاملات بایننس و موج تقاضا از سوی این صرافی منجر به استخراج استیبل‌کوین‌های جدید FDUSD خواهد شد که می‌تواند باعث افزایش قابل توجهی در ارزش بازار آن شود.