به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهرایران، محسن بیگلری در همایش دهیاری‌های این شهرستان گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کشاورزان و دامپروران به تامین مالی و رفع دغدغه‌های آنان کمک می‌کند.

عضو کمیسیون اعتباری مجلس در سخنان خود از حضور مدیرشعب بانک قرض‌الحسنه مهرایران در استان کردستان تقدیر کرد و گفت: نقش دهیاری‌ها در روند توسعه و آبادانی روستاها بسیار مهم است و دهیاران می‌توانند در این راستا از خدمات و طرح‌های تسهیلاتی بانک قرض‌الحسنه مهرایران نیز استفاده کنند. وی افزود: دهیاران در اعمال مدیریت توسعه همه‌جانبه و آبادانی روستاها با حداقل امکانات مالی و نیروی انسانی خدمات مطلوبی داشته‌اند و تداوم این مسیر با همکاری و همراهی بیشتر و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها امکان‌پذیر است.

بیگلری به نقش تسهیلات قرض‌الحسنه در تامین مالی برای آبادسازی روستاها و رونق کشاورزی و دامپروری اشاره و بیان کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشور تسهیلات قرض‌الحسنه این بانک می‌تواند به رفع دغدغه‌های مالی روستاییان و تامین مایحتایج ضروری کشاورزان و دامپروران کمک کند.

در این جلسه، اسعدی مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان نیز گزارشی از فعالیت‌های صورت‌گرفته برای کمک به رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی ارائه داد و برای هم‌افزایی با دهیاران به منظور تسریع در آبادسازی روستاها اعلام آمادگی کرد.