یونس ژائله در نود و چهارمین نشست شورای گفت‌‌‌‌‌‌‌وگوی استان آذربایجان‌شرقی که با حضور مسوولان دولتی، قضایی و فعالان بخش‌خصوصی استان در محل اتاق تبریز برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: با همدلی بیشتر بخش خصوصی، رشد و اعتلای اقتصاد ملی و استانی محقق شود. وی بر تلاش بخش‌خصوصی آذربایجان‌شرقی برای رشد و توسعه استان تاکید کرد و گفت: بخش‌خصوصی استان در سال‌جدید تلاش خود را برای کاهش بیکاری، افزایش تولید و رشد شاخص‌های اقتصادی استان خواهد داشت.

استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست به تلاش مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی در پیگیری معضلات موجود در استان در قالب شورای گفت‌‌‌‌‌‌‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی اشاره کرد.

عابدین خرم، احیای واحدهای راکد، ثبات بازار ارز و سکه تامین سرمایه‌درگردش برای واحدهای تولیدی، نوسازی ماشین‌آلات فرسوده و ورود به درگاه الکترونیک را ازجمله برنامه‌های راهبردی تیم اقتصادی دولت در سال‌۱۴۰۲ عنوان کرد. او صادرات استان در سال‌جاری را یک و نیم‌میلیارد دلار عنوان کرده و گفت: امیدواریم با اقدامات برنامه‌‌‌‌‌‌‌ریزی شده، این میزان در سال‌آینده افزایش یابد. رئیس شورای گفت‌‌‌‌‌‌‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی آذربایجان‌شرقی با اشاره‌ای به حضور پرشور بخش‌خصوصی در انتخابات اتاق تبریز نیز گفت: امیدواریم تیم جدید با روحیه و نشاط بیشتر‌درصدد ایجاد اتاقی فعال‌تر باشند. این نشست با دستور جلسه بررسی دستورالعمل صدور صورتحساب الکترونیکی سازمان امور مالیاتی و بررسی پیش‌‌‌‌‌‌‌نویس دستورالعمل اجرایی طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور برگزار شد.