•   هیات نظارت بر انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران با صدور اطلاعیه‌ای رسمی، از تمامی داوطلبان حضور در هیات نمایندگان اتاق تهران که نسبت به فرآیند ثبت‌نام اعتراض یا شکایتی دارند درخواست کرد به اتاق تهران مراجعه کرده و اعتراض خود را به طور کتبی ارائه کنند. داوطلبان باید در درخواست خود مساله‌ای را که نسبت به آن اعتراض یا شکایت دارند اعلام کرده و به همراه مستندات خود ارائه دهند.
  •   رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی از ثبت نام ٧۴ نفر در انتخابات دوره نهم با تخصص‌های تجارت، صنعت، معدن و کشاورزی خبر داده و اعلام کرده که تعداد ثبت‌نام‌کنندگان امسال بیشتر از دوره‌های قبل بوده است.
  •   سخنگوی هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز از نهایی شدن ثبت نام ۵۴ نفر اعم از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی برای نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تبریز خبر داده است.
  •   سید حمید حسینی به‌عنوان یکی از مهره‌های اصلی گروه خواستاران تحول در کانال تلگرامی‌اش، اعضای ائتلاف برای فردا را مورد سوال قرار داد و از آنها خواست در مورد عملکرد اتاق در راستای تحقق برنامه‌های اعلام شده این گروه در دوره قبل، پاسخ دهند.
  •  ائتلافی تحت عنوان «اتاق برای همه» در فضای مجازی آغاز به کار کرده است. رهبری این ائتلاف بر عهده حسین سلاح ورزی، نایب رئیس کنونی اتاق ایران است. سلاح ورزی درخصوص این ائتلاف گفته است: «ائتلاف اتاقی برای همه یک دعوت فراگیر و عمومی است. این ائتلاف به دنبال حمایت از نامزدهای شایسته و متعهد برای رابطه مولد با فعالان اقتصادی و رابطه صریح و مقتدر و تعامل پذیر در برابر حاکمیت است.» شنیده می‌شود این ائتلاف، به منظور انتخابات ریاست اتاق ایران شکل گرفته است.
  •   شنیده می‌شود گروه پیشگامان وفاق که در دوره گذشته انتخابات با مدیریت اسدالله عسگراولادی به میدان رقابت آمده بود در این دوره نیز فعال شده اما هنوز اعضای این ائتلاف مشخص نیست.
  •   شنیده می‌شود لیست اعضای ائتلاف برای فردا در حال تکمیل است و به زودی لیست نهایی منتشر می‌شود. در میان اسامی جدید این گروه، نام عباسعلی قصاعی، هاله حامدی‌فر و برخی از استارت‌آپ‌ها دیده می‌شود.