خسروی با بیان اینکه تنها بیمه تکمیلی دولتی درمان محض بیمه آتیه‌سازان حافظ است ومهم‌ترین مساله اجرای خط‌مشی بود که وزارت بهداشت اعلام کرده بود و ما براساس اسنادی که از سمت بیمه‌های پایه می‌گیریم، بتوانیم این خط مشی را داشته باشیم، گفت: اتصال سامانه بیمه پایه و بیمه تکمیلی به یکدیگر امروز در بحث بستری اتفاق افتاد و دیگر نه بیمارستان احتیاج به اینکه اسناد خود را به‌صورت کاغذی به سمت بیمه‌های تکمیلی بیاورد، دارد و نه اینکه اگر بیماری خدمتی را دریافت کرد هم به صورت الکترونیک از طریق سامانه به دست کارشناسان بیمه آتیه‌سازان می‌رساند و هم از طریق اپلیکیشن می‌توانند اسناد خود را ارسال کنند. مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ هدف از این اقدام را مدیریت منابع آتیه‌سازان و حقوق بیمه‌شده و تسریع در پرداختی‌ها عنوان کرد و افزود: همچنین ما به‌عنوان بیمه تکمیلی درمان دولتی، می‌توانیم به تجزیه و تحلیلی که کارشناسانمان مدنظر دارند راحت‌تر برسیم و شفاف‌سازی در حوزه درمان تکمیلی صورت گیرد.

خسروی با بیان اینکه هفته دیگر از هوش مصنوعی بهره خواهیم برد، یادآور شد: به مرحله‌ای می‌رسیم که اسناد به‌صورت کاملا الکترونیک (هم پایه و هم تکمیلی و در کنار آن هوش مصنوعی) وجود خواهد داشت. مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه سه نوع بیمه پایه (بیمه سلامت، بیمه تامین اجتماعی و بیمه مسلح) داریم، گفت: حدود دو ماه پیش بود که در بحث مراکز سرپایی الکترونیک‌سازی اتفاق افتاد؛ به این معنی که آنهایی که از طریق بیمه پایه نسخه تجویز می‌کنند (چه بیمه تامین اجتماعی و چه بیمه سلامت) نسخ را به‌صورت الکترونیک دریافت می‌کنیم و در بحث سرپایی کاملا الکترونیک شده است.

در بحث بستری بیمه سلامت را شروع کردیم و این سامانه‌ها به یکدیگر متصل شده‌اند؛ به این معنی که در بیمه سلامت (هم سرپایی و هم بستری) کاملا الکترونیک هستیم و بیمه تامین اجتماعی هفته دیگر شروع خواهد شد. وی یادآور شد: در بحث پرداختی‌ها نیز اسنادی هستند که به‌صورت خسارت متفرقه دست خود بیمه شده است و به نمایندگی‌های ما مراجعه می‌کند و ما تا ۲۰خرداد تمام اسناد را پرداخت کردیم. خسروی درخصوص بحث پرداختی به بیمارستان‌ها و مراکز سرپایی گفت: در بحث پرداختی به بیمارستان‌ها و مراکز سرپایی نیز با پرداختی‌های انجام‌شده تقریبا ۲۳استان تا اسفند۱۴۰۱ تسویه و از امروز نیز برای تسویه سایر استان‌ها اقدام می‌شود.