بر اساس این گزارش، آزمایش و معاینه پزشکی در محل یا منزل بازنشسته، انجام تست کرونا و سرم‌تراپی و فیزیوتراپی در منزل بیشترین خدمات ارائه شده از سوی این طرح به بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها بوده است.

با وجود کمبود منابع مالی دولت، «تداوم و تسریع ایفای تعهدات صندوق نظیر پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان و موظفین» در موعد مقرر قانونی با هماهنگی کامل سازمان برنامه و بودجه کشور و خزانه‌داری کل کشور و اجرای همه تکالیف به ذی‌حسابی‌ها و سایر ذی‌نفعان در موعد مقرر، از دیگر اقداماتی است که در این سه ماه رقم خورده است.

این گزارش حاکی است که «افزایش نزدیک به دو برابری تعهدات بیمه عمر و حوادث» نیز با موافقت دولت سیزدهم عملیاتی شده است و با پیشنهاد صندوق بازنشستگی کشوری، تعهدات بیمه عمر و حوادث بازنشستگان تحت پوشش صندوق از ۷۹‌میلیون ریال به ۱۵۰‌میلیون ریال افزایش یافت.

از سوی دیگر، در این دوره «تامین نیازهای ضروری بازنشستگان کشوری به‌ویژه در حوزه مسکن» با تعامل و همکاری وزارت راه و شهرسازی، در راستای اجرا و تسهیل طرح مسکن ملی و شناسایی بازنشستگان کشوری مشمول طرح، در حال انجام است. همچنین با ایجاد «کمیته ویژه پیگیری مطالبات بازنشستگان» و برگزاری نشست‌های متعدد با کانون‌های مختلف بازنشستگان سراسر کشور به صورت حضوری و مجازی، پیگیری عملی مطالبات بازنشستگان وظیفه‌بگیران این صندوق صورت گرفت.

بر این اساس، کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان کشوری، موظف شده با دسته‌بندی مطالبات مطرح شده در نشست‌‌‌های مشترک و همچنین فضای مجازی، نسبت به ارزیابی و عملیاتی شدن مطالبات در چارچوب قوانین اقدام کرده و گزارش آن را به اطلاع ذی‌نفعان برساند. در بخش دیگری از این گزارش، بهره‌برداری کامل از سامانه دریافت و پرداخت الکترونیک و حرکت به سمت حذف صدور چک، برآورد آثار مالی افزایش حقوق و مزایای دستگاه‌های اجرایی و اعلام آن به سازمان برنامه و بودجه، مکانیزه کردن پرداخت کسور مشترکین خویش‌‌‌فرما، تهیه، تدوین و انتشار سالنامه آماری ۱۳۹۹ و فصلنامه تابستان ۱۴۰۰ صندوق، اجرای فاز سوم ارائه خدمات از طریق فناوری‌‌‌های نوین تلفن همراه، واگذاری سه خدمت جدید به دفاتر پیشخوان دولت، ارائه خدمات خرید اقساطی و تخفیفی از جمله فروشگاه‌های رفاه به بیش از ۱۰۱هزار نفر در قالب بسته‌های طرح یاری، استقرار نظام‌های جامع انتخاب و انتصاب مدیران آینده، نظام توسعه منابع انسانی با رویکرد جانشین‌پروری و نظام مدیریت دانش از دیگر فعالیت‌های سه‌ماهه صندوق بازنشستگی کشوری در دولت سیزدهم عنوان شده است.