سه بعدی با قابلیت سامسونگ

بازار دیجیتال- مدل ۵۵C۹۰۰۰ به عنوان تلویزیون LED ۳D سایز بزرگ سامسونگ در بازار داخلی معرفی شد. براساس اعلام حافظ پخش، یکی از عرضه‌کنندگان محصولات این برند در بازار داخلی، این تلویزیون ۵۵ اینچی دارای ویژگی‌هایی چون، وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ، تجهیز به موتور ۳D HyperReal، تجهیز به دو بلندگوی ۱۵ وات و... است.

سنسور محیطی این تلویزیون شدت نور اتاق را می‌سنجد و روشنایی صفحه تلویزیون را به‌طور خودکار تنظیم می‌کند. در محیط‌های خیلی روشن، تصویر روشن‌تر شده و در محیط‌های تاریک‌تر، روشنایی را کاهش می‌دهد. بنابراین برای روشن‌تر کردن صفحه در زمانی که لازم نیست انرژی صرف نخواهید کرد. از بهترین تصویر ممکن با تلویزیونی که به محیط و اطراف خود اشراف کامل دارد، لذت ببرید.

همچنین فناوری انحصاری Internet@TV شرکت Samsung در این تلویزیون باعث تمایز این تلویزیون از سایر مدل‌ها شده است. این سیستم به سادگی به اینترنت وصل شده و با آن می‌توانید از صفحات وب مختلف دیدن کرده و از سایر امکانات اینترنتی بهره‌مند شوید. با آرشیو برنامه‌های کاربردی آسان، قدرتمند و ارتقا دهنده Samsung نیز می‌توانید برنامه‌های مختلف را سازمان دهی، اضافه یا حذف کنید. در بسیاری از مدل‌ها حتی می‌توانید از طریق اینترنت، تماس‌های ویدئویی برقرار کنید. به این ترتیب نه تنها به فیلم‌های خود دسترسی دارید بلکه به دوستان و عزیزان خود نیز وصل می‌شوید. دنیایی از گزینه‌های مختلف پیش روی شما است.

اتصال و اشتراک‌گذاری فیلم یکی دیگر از امکاناتی است که کاربران این تلویزیون می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

همچنین با درگاه HDMI این دستگاه می‌توانید از کلیه منابع صوتی و تصویری خود مانند عکس و فیلم دوربین‌های ویدئویی دیجیتال و کامپیوترهای چندرسانه‌ای، بدون هیچ‌گونه فشرده‌سازی استفاده کنید.

این تلویزیون همچنین قابلیت بهبود دهنده گسترده رنگ‌ها را داشته و به پنل فوق شفاف مجهز است. تلویزیون مذکور به ورودی و خروجی‌های Component، Composite، Digital Audio و... مجهز است و با قیمت ۹ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.