Hello Kitty با الماس‌های گران قیمت برای کاربران طرفدار تنوع

بازار دیجیتال- یک محصول منحصر به فرد و دوست داشتنی برای کاربران اهل تنوع به بازار معرفی شده است. این محصول را شرکت فعال iRiver با برند محبوب Hello Kitty به بازار معرفی کرده است. این محصول یک mp۳ player است که طراحی جالب و کاملا متفاوتی دارد.

مهم‌ترین ویژگی این محصول که آن را از دیگر محصولات بازار کاملا متمایز می‌کند طراحی جالب آن است که در آن پاپیون روی گوش این گربه دوست داشتنی از الماس‌های معروف ساواروفسکی پوشیده شده است.

این mp۳ player در واقع تنها سر همان گربه محبوب Hello Kitty است. این دستگاه مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه آن به ۴ گیگابایت می‌رسد. این محصول قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳ و WMA را داشته و بدنه سبک و باریک آن مجهز به یک اسپیکر داخلی بسیار کوچک هم هست. ابعاد این محصول برابر ۱۸×۵/۳۵×۲/۴۵ میلیمتر بوده و وزن آن تنها به ۱۶ گرم می‌رسد. با این اوصاف این دستگاه انتخاب مناسبی برای کاربران خانم و البته کاربران طرفدار محصولات متفاوت و منحصر به فرد می‌تواند باشد. این محصول دارای یک پورت USB پر سرعت نسخه ۲ هم برای اتصال به انواع کامپیوترهای شخصی است. این محصول به تازگی و با قیمت نسبتا گران ۱۱۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.