خرگوش کوچکی که از خانه‌اش انرژی می‌گیرد

بازار دیجیتال- نظرتان درباره داشتن یک محصول دیجیتال شخصی متفاوت و البته دوست‌داشتنی که توجه همه را به خودشان جلب کند، چه می‌تواند باشد؟ می‌توانیم به راحتی پیش‌بینی کنیم که بعد از معرفی این محصول جالب، چه نظری در مورد آن خواهید داشت. با تمام این اوصاف، بهتر است بدانید که این بار قرار است با یک دستگاه پخش موسیقی قابل‌حمل کاملا منحصر به فرد آشنا بشوید.

این دستگاه mp۳ player محصول شرکت فعال mobiBLU است که با نام جالب خوش آوای Miffy به بازار معرفی شده است. با این حال ممکن است کاربران حرفه‌ای‌تر این دستگاه را با مدل فنی آن یعنی A۵۰ شناخته باشند.

Miffy در حقیقت یک خرگوش تنها و دوست‌داشتنی است که می‌تواند نقش یک دوست خوب و همراه را برای کاربرانش به خوبی ایفا کند. این خرگوش طراحی بسیار جالبی داشته و بیشتر شبیه به اسباب‌بازی‌های کوچک برای کودکان است؛ اما Miffy قطعا می‌تواند نظر بسیاری از کاربران بزرگ‌تر را هم به خودش را جلب کند.

این mp۳ player کوچک ابعاد جیبی و قابل‌حملی داشته و قابلیت‌های یک محصول دیجیتال شخصی را به خوبی به کاربرانش می‌دهد. Miffy دارای حافظه داخلی با ظرفیت یک گیگابایت بوده و مبتنی بر اسپیکر داخلی هم هست.

کلیدهای این دستگاه در پشت آن تعبیه شده و به صورت یک جوی‌استیک عمل می‌کنند. نکته جالب توجه درباره Miffy مجهز بودن آن به یک شارژر ویژه است که می‌تواند آن را از تمام محصولات مشابهش متمایز کند. این دستگاه از طریق اتصال به پورت USB شارژ شده و امکان انتقال اطلاعات را به کاربرانش می‌دهد. به این ترتیب کاربران Miffy می‌توانند آن را روی دستگاه شارژرش که در واقع یک مزرعه سبز کوچک و یک خانه کوچک‌تر برای این خرگوش کوچولو است، قرار داده و همراه با شارژ آن از این مجموعه به عنوان یک تزیین دوست‌داشتنی حتی روی میز کار خود استفاده کنند.

با این همه بهتر است بدانید که شرکت mobiBLU اعلام کرده است که این خرگوش را ابتدا به بازار انگلستان و اروپا عرضه خواهد کرد. با این حال اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان و قیمت عرضه آن اعلام و منتشر نشده است.