پرینتر‌های قابل حمل با امکانات ویژه

بازار دیجیتال- این روزها دیگر خبر ورود یک محصول دیجیتال قابل حمل چندان هم جالب و تازه به نظر نمی‌رسد. با این وجود اگر این محصول جدید یک پرینتر قابل حمل و کوچک با امکانات ویژه باشد، احتمالا برای اغلب کاربران و علاقه‌مندان محصولات دیجیتال جالب خواهد بود.

شرکت سونی به تازگی جدیدترین پرینترهای قابل حمل خود را برای چاپ انواع عکس به بازار معرفی کرده است. این پرینترهای جدید با مدل‌های DPP-FP۹۷ و DPP-FP۶۷ معرفی شده‌اند.

این پرینترها امکان چاپ عکس‌های شما را با امکانات متفاوت در هر جایی در اختیارتان قرار می‌دهند. پرینترهای جدید سونی قابلیت چاپ عکس‌ها با اندازه ۶×۴ اینچ را به کاربرانشان می‌دهند.

مدل DPP-FP۹۷ عکس‌ها را با سرعتی در حدود ۴۵ ثانیه و مدل DPP-FP۶۷ عکس‌ها را با سرعت ۶۳ ثانیه چاپ می‌کنند. این پرینتر‌ها امکان شخصی‌سازی عکس‌ها را با قابلیت‌هایی مانند انواع فریم‌ها، اضافه کردن تقویم، طرح و... را به کاربران خود می‌دهند. علاوه بر این‌ها، نرم‌افزار جدید کیبورد در این محصولات، امکان تایپ متن روی عکس‌ها و تبدیل آن‌ها به کارت‌های تبریک را هم در اختیار این کاربران می‌گذارد. هر دوی این پرینتر‌ها با انواع کارت‌های حافظه فلش مانند Memory Stick PRO ،Memory Stick PRO Duo ،SD ،SDHC ،MMC و xD-Picture سازگارند.

مدل DPP-FP۹۷ همچنین مجهز به یک کلید لمسی خودکار است که امکان تصحیح مشکلات معمول عکس‌ها مانند تنظیم سفیدی، زوم یا قرمزی چشم را به کاربرانش می‌دهد.

این دستگاه از طرفی دارای یک خروجی HDMI بوده و امکان نمایش تصاویر به صورت اسلاید روی تلویزیون را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

شرکت سونی اعلام کرده است که مدل DPP-FP۹۷ را با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار و مدل DPP-FP۶۷ را با قیمت ۱۲۰ دلار از ماه مه و از طریق وب‌سایت‌های رسمی‌خود به بازار جهانی عرضه خواهد کرد.