صفحه بزرگ‌های MSI

بازار دیجیتال- اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ صفحه بزرگ برای انجام کارهایتان را دارید می‌توانید از نمونه‌های ۱۷ اینچی لپ‌تاپ‌های برند MSI استفاده کنید. طبق اعلام رایان بدرالکتریک، نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های MSI در بازار داخلی، Ex۷۲۰ Black یک لپ‌تاپ ۷/۲کیلوگرمی است که به صفحه نمایش ۱۷ اینچی از نوع WXGA با وضوح ۹۰۰×۱۴۴۰ نقطه در اینچ مجهز است.

این لپ‌تاپ همچنین به پردازنده P۷۳۵۰۲/۰G، رم دوگیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰گیگابایت SATA مجهز است.

کارت گرافیک این لپ‌تاپ نیز (Geforce ۹۳۰۰m)اNVIDIA NB۹M با ظرفیت ۲۵۶ مگابایت از نوعDDR۲ و درایو آن supermulti است.

تجهیز به وب‌کم دو مگاپیکسلی، ‌بلوتوث، باتری ۶Cell، کیف حمل، موس و سیستم عامل DAS از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. رایان بدر الکتریک قیمت این لپ‌تاپ را یک میلیون و ۲۵۶هزار تومان اعلام کرد.

مدل GX۷۲۰ نیز لپ‌تاپ صحنه بزرگ دیگری از خانواده‌ MSI است که به صحنه نمایش ۱۷ اینچ از نوع WSXGA با وضوح ۱۰۵۰×۱۶۸۰ نقطه در اینچ، پردازنده (Gا ۲۶/ ۲)اP۸۴۰۰ و رم دو گیگابایتی از نوع DDR۲ مجهز است. هارددیسک این لپ‌تاپ نیز ظرفیتی معادل ۳۲۰ گیگابایت SATA دارد. تجهیز به درایو Super multi، کارت گرافیک NVIDIA NB۹P-GS، وب‌کم دو مگاپیکسلی، کیف حمل، بلوتوث و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۲/۳کیلوگرمی است. این لپ‌تاپ‌ با قیمت یک میلیون و ۸۱۵هزار تومان و ضمانت رایان بدرالکتریک به فروش می‌رسد.