لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای DELL

بازار دیجیتال - مدل E۶۵۰۰ از سری Latitude برند Dell به عنوان لپ‌تاپ حرفه‌ای و گران‌قیمت این برند در بازار داخلی معرفی شد.

طبق اعلام زیگورات، نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های DELL در بازار داخلی، لپ‌تاپ‌های سری Latitude برای مدیران، مهندسان و حرفه‌ای‌ها طراحی شده است و افرادی که فعالیت آنها به یک مکان محدود نمی‌شود و همواره در حرکت یا سفر هستند و نیازمند انجام محاسبات سنگین و حرفه‌ای با یک سیستم بی‌دردسر، قوی و هماهنگ با آخرین تکنولوژی صوتی و تصویری و ... هستند می‌توانند از لپ‌تاپ‌های این سری استفاده کنند. قدرت پردازش و حافظه بالا، عمر طولانی باتری، پشتیبانی از انواع پورت‌های ورودی، خروجی و ... از ویژگی‌های نوت‌بوک‌های سری Latitude است. E۶۵۰۰ یک لپ‌تاپ حرفه‌ای از این خانواده است که به پردازنده (۲/۵۳GHZ)اintel Core ۲ Duo T۹۴۰۰، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰گیگا بایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز ۴/۱۵اینچ از نوع WXGA و کارت گرافیک آن Nvidia nvs۱۶۰ است. این لپ‌تاپ با قیمت یک میلیون و ۸۹۹هزار تومان و ضمانت زیگورات به فروش می‌رسد.

مدل E۶۴۰۰ نیز لپ‌تاپ با قابلیت دیگری از خانواده Dell است که به پردازنده (۵۳GHZ/ا۲)اintel Core ۲ Duo T۹۴۰۰، رم چهار گیگا بایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰گیگا بایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز ۱/۱۴اینچ از نوع WXGA و کارت گرافیکی آنnvidia nvs ۱۶۰ است. این لپ‌تاپ نیز با قیمت یک میلیون و ۸۵۰هزار تومان و ضمانت زیگورات به فروش می‌رسد.