همچنین بیشترین میزان ارسال پوش نوتیفیکیشن‌ هم در روز چهارشنبه بوده است. «نجوا» در گزارش خود به بهترین روزهای هفته برای ارسال ایمیل و اس‌ام‌اس در صنایع مختلف اشاره کرده است. طبق اینفوگرافی منتشرشده روز سه‌شنبه زمان مناسبی برای ارسال پوش نوتیفیکیشن در بخش خدمات آنلاین است؛ با این حال، ارسال ایمیل در این بخش در روز دوشنبه بهترین بازخورد را دارد. در بخش خرده‌فروشی نیز بهترین زمان برای ارسال پوش نوتیفیکیشن و کمپین‌های ایمیل به همین شکل است. با این حال روزهای ارسال پوش نوتیفیکیشن و ایمیل در خصوص کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات کمی متفاوت‌تر است. برای این کسب‌وکارها، بهترین زمان ارسال پوش نوتیفیکیشن یکشنبه و ارسال ایمیل روز چهارشنبه است. «نجوا» در این گزارش اعلام کرده یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در نتایج کمپین‌های ریتنشن، انتخاب روز مناسب برای ارسال است.

در این گزارش به ساعت‌های طلایی کمپین‌های ایمیل و پوش نوتیفیکیشن بر اساس نرخ کلیک نیز اشاره شده است. بر این اساس، بهترین ساعت برای ارسال ایمیل در بخش خدمات آنلاین بازه زمانی ۸ تا ۱۰ است. البته بهترین ساعت ارسال پوش نوتیفیکیشن در این بخش ۲۲ تا ۲۴ عنوان شده است. درخصوص کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات، بهترین ساعت برای ارسال ایمیل ۱۰ تا ۱۲ و بهترین بازه زمانی برای ارسال پوش نوتیفیکیشن ساعت ۱۲ تا ۱۴ ذکر شده است. طبق این گزارش بهترین زمان برای ارسال کمپین‌های ایمیل در بخش خدمات آنلاین، روز یکشنبه در بازه زمانی ۱۵ تا

۱۷ است. البته روز و بازه زمانی در خصوص حوزه‌های کاری دیگر متفاوت است. در بخش فناوری اطلاعات بهترین زمان ارسال کمپین‌های ایمیل روز یکشنبه بازه زمانی ۱۰ تا ۱۲ است. نجوا در این گزارش به رفتار صنایع در کانال ایمیل و پوش نوتیفیکیشن‌ها در طی هفته نیز پرداخته است؛ برای نمونه کسب‌وکارهای حوزه‌ فناوری اطلاعات بیشترین کمپین‌های ارسال ایمیل را در روز یکشنبه و بیشترین کمپین‌های ارسال پوش نوتیفیکیشن را در روز دو‌شنبه ارسال کرده‌اند.

 از طرف دیگر کسب‌وکارهای حوزه‌ تجارت الکترونیک بیشترین کمپین‌های ارسال پوش نوتیفیکیشن را در روز سه‌شنبه و بیشترین کمپین‌های ارسال ایمیل را در روز چهارشنبه ارسال کرده‌اند. در این گزارش عملکرد به میانگین نرخ کلیک کمپین‌های پیامک طی شبانه‌روز هم اشاره شده است. نجوا در این گزارش مدعی شده است برخلاف اینکه بسیاری از کسب‌وکارها علاقه دارند پیامک‌های خود را در ساعات کاری ارسال کنند، بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری اتفاق می‌افتد! (داده‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب بررسی شده است)‌. ساعت ۲۰ بهترین ساعت ارسال پیامک است، چرا که علاوه بر اینکه نرخ باز شدن پیامک بالاست، شما ساعت طلایی ۲۱ و ۲۲ را نیز در پیش خواهید داشت.