در سال‌های گذشته دنیای تبلیغات با تغییرات زیادی روبه‌رو بوده و تمایلات بازار و علایق مشتریان تغییر کرده است. از طرفی فناوری‌های جدیدتر و موثرتری معرفی شده‌اند و این سبب شده تا انواع تبلیغات نیز دستخوش تغییرات زیادی شوند.

امروز تبلیغات با زندگی روزمره عجین شده و هر کالا یا خدماتی که استفاده می‌کنیم، یک سرش به تبلیغات ارتباط دارد. فقط کافی است به خودمان بیاییم و ببینیم از مواد غذایی تا برند موبایل، لپ‌تاپ و تقریبا هر چیزی که در زندگی‌ از آن استفاده می‌کنیم، آگاهانه یا ناآگاهانه نتیجه تبلیغات است! هر شرکتی که محصولی را به مشتری ارائه می‌دهد، دنبال این است که چگونه ما را متقاعد کند که محصول او از دیگر محصولات موجود در بازار بهتر است. شاید به همین دلیل است که تنوع و البته تعداد بیلبوردها در بزرگراه‌ها افزایش یافته و پیج‌های اینستاگرامی با تعداد مخاطبان بالا پر از تبلیغات متفاوت شده‌اند.

هر لحظه در معرض آگهی‌های تبلیغاتی هستیم که قرار است در مغز ما یک محصول را پر‌رنگ کنند تا حتی برای خرید شیر و پنیر هم از بین شرکت‌هایی که محصولات مشابه به بازار عرضه می‌کنند، سراغ محصول آن شرکتی برویم که بیشتر از همه در ناخودآگاه ما قرار گرفته است.

هر سال‌ حدود ۱۰ میلیون نفر از دیوار بزرگ چین دیدن می‌کنند. اگر تصمیم دارید تبلیغات شما هم بازدیدی بیش از دیوار چین داشته باشد باید اصول و استراتژی‌های مناسب برای این کار را بیاموزید. کسب‌وکارهای بزرگ چون معمولا با بودجه‌بندی و محدودیت‌های کمتری مواجه هستند احتمالا به راحتی می‌توانند استراتژی و کمپین‌های تبلیغاتی مناسبی را برای خود تدوین کنند. اما مشاغل کوچک و نوپا باید نحوه تعیین بودجه تبلیغات را بررسی کرده و با برنامه‌ریزی در جهت استراتژی، هزینه کنند. چیزی که این نوع از مشاغل احتیاج دارند، یک استراتژی مقرون‌به‌صرفه و کارآمد است.

اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید که از این فرصت استثنایی استفاده کنید و با یادگیری به‌روزترین اصول و استراتژی‌ها، تبلیغات جذاب‌تر و تاثیرگذارتری را برای کسب‌و‌کارتان خلق کنید و فروش خود را به صورت چشم‌گیری افزایش دهید، در وبینار آموزشی «اصول تبلیغات پربازده در فضای آنلاین» با برگزاری روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» در تاریخ دوشنبه ۹ خرداد به مدت زمان سه ساعت با تدریس بهداد بلوری، مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ، برندینگ و تبلیغات نوین شرکت کنید. همچنین این وبینار، همراه با پرسش و پاسخ خواهد بود.

متقاضیان ثبت‌نام در این دوره می‌توانند برای مشاهده بیشتر و ثبت‌نام به سایت Lms. den. ir مراجعه کنند یا با تلفن‌های ۴۲۷۱۰۱۷۵ یا ۴۲۷۱۰۱۷۸ تماس بگیرند.