عینکی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده که از طریق ارتباط بی‌سیم به رایانه‌های شخصی، گوشی‌های هوشمند و... متصل می‌شود و با وجود مجهز بودن به پلتفرم جدید اسنپدراگون XR۲، بدنه آن حدود ۴۰ درصد باریک‌‎تر شده است. توزیع وزن متعادل این عینک باعث شده کاربر حین استفاده از این محصول، راحتی بیشتری را احساس کند. به گفته کوالکام. در این عینک هوشمند واقعیت افزوده از نمایشگر میکرو اولد ۹۰هرتزی با رزولوشن ۱۰۸۰p استفاده شده که از قابلیت حذف تاری در حین حرکت نیز بهره می‌برد.

این عینک به لطف برخورداری از سه دوربین (دو دوربین مونوکروم و یک دوربین رنگی) و قابلیت ردیابی دست، قادر به ارائه آزادی حرکت ۶ درجه‌ای است. از دیگر ویژگی‌های ارتباطی این محصول می‌توان به وای‌فای ۶E‌ و بلوتوث اشاره کرد که می‌تواند امکان انتقال سریع‌تر اطلاعات را فراهم کند.

به گفته کوالکام، مدت زمان انتظار برای پاسخ‌دهی این عینک کمتر از ۳ میلی‌ثانیه است. این شرکت اعلام کرد که در حال حاضر، تعداد معدودی از تولیدکنندگان به این طراحی واقعیت افزوده جدید دسترسی دارند و قرار است در آینده به تعداد این شرکت‌ها اضافه شود. طبق آنچه کوالکام اعلام کرده، این عینک برای کاربران عادی قابل خرید نخواهد بود، اما می‌تواند زمینه‌ساز طراحی و تولید انواع مختلفی از عینک‌های واقعیت افزوده در آینده نزدیک باشد.