پیش‌بینی‌ها از محصولات اپل در سال 2020

آی‌فون SE۲

مینگ-چی کو معتقد است نسل جدید آی‌فون SE که احتمالا با نام SE۲ معرفی می‌شود، در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. طبق گزارش‌ها طراحی این آی‌فون مشابه طراحی آی‌فون ۸ خواهد بود، البته با این تفاوت که از چیپست آی‌فون ۱۱ در آن استفاده شده است. هنوز قیمت معینی برای آی‌فون SE۲ اعلام نشده اما گفته می‌شود در مقایسه با پرچمداران ۲۰۱۹ شرکت از قیمت نسبتا پایین‌تری برخوردار است.

آی‌پد پرو

او همچنین ادعا کرده امسال شاهد رونمایی از مدل جدید آی‌پد پرو با سنسور سه‌بعدی پیشرفته «time-of-flight» خواهیم بود که این تکنولوژی قادر است واقعیت افزوده را با کیفیت بهتری ارائه دهد. خبرگزاری بلومبرگ هم چند ماه پیش در گزارش خود گفته بود اپل به‌دنبال به‌کارگیری دوربین سلفی مجهز به یک لیزر پیشرفته است. مینگ-چی کو معتقد است از این آی‌پد هم زمستان ۲۰۲۰ پرده‌برداری می‌شود. این تحلیلگر همچنین پیش‌بینی می‌کند هدست واقعیت افزوده اپل که برای آی‌فون طراحی شده در سه ماه دوم سال جدید رونمایی شود. اخیرا برنامه‌نویسان نیز کدهایی مخفی در «آی او اس» ۱۳ مشاهده کردند که به هدست واقعیت افزوده این شرکت مربوط می‌شد.

بالاخره مک‌بوک با کیبورد جدید

مینگ-چی کو پیش‌بینی می‌کند محصول بعدی اپل، مک‌بوک پرو با کیبورد «scissor-switch» معرفی شود و اپل با سیستم کیبورد پروانه‌ای که ایرادات بسیاری دارد خداحافظی می‌کند. البته هنوز مشخص نیست منظور این تحلیلگر چه مدل از مک‌بوک بوده است. ممکن است این محصول همان مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی باشد که او چند ماه پیش راجع به آن صحبت کرده بود. ضمنا بلومبرگ هم اخیرا پیش‌بینی کرد سال ۲۰۲۰ اپل از یک مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی جدید رونمایی می‌کند. مینگ-چی کو معتقد است اپل قصد دارد بهار امسال از این مک‌بوک پرو رونمایی کند.