روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم گل گهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که آذریت در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساذری» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۰۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶‌میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
شیمیایی سینا صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. خوراک دام پارس در رده دوم این گروه ایستاد. «غدام» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۴۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری بهمن به خود اختصاص داد. سرمایه «وملت» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. آلومینیوم ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «فایرا» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۰۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌ شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه «وپارس» بیش از پنج هزار میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. ماشین‌سازی اراک در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فاراک» برابر ۵۴۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی دریایی (صدرا) جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خصدرا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ در رقم ۶۸۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
ایران ارقام جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کابل‌های مخابراتی شهید قندی در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «بکام» مبلغ 332 ریال و سرمایه آن معادل 300میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرآوری مواد معدنی به دست آورد. رازک در جایگاه دوم ایستاد. «درازک» با سرمایه 41میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2280 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کچاد» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 616 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. حق تقدم گل گهر در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» در سال جاری 1271 ریال و سرمایه آن برابر 880میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «ونوین» با سرمایه دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 388 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری توس گستر در این گروه نهم شد. سرمایه «وتوس» برابر 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 155 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. فروسیلیس در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فروس» برابر 50میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 198 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. ««خاور» با سرمایه 972میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 1216 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که حق‌تقدم کاشی اصفهان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کاصفا» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق‌تقدم صنعتی دریایی (صدرا) صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. داده‌پردازی ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «مداران» با سرمایه‌ای معادل ۹۳میلیارد و ۳۷۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را مس ایران را به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۵۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۸۷ریال و سرمایه آن معادل هفت‌هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سیمان سپاهان در رده دوم این گروه ایستاد. «سپاهان» با سرمایه ۸۰۰ میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۷۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان شرق در این گروه پنجم شد. سرمایه «سشرق» بیش از ۴۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۶۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. معدنی دماوند با سرمایه‌ای برابر ۷۰میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۲۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۸۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس