روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم صنعتی پارس مینو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گلتاش در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «شگل» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۸۷‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت ۴۵ معادل ‌میلیارد‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد.گرجی در رده هشتم این گروه ایستاد. «غگرجی» با سرمایه‌ای معادل ده‌میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۵۵‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک ملت در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبملت» مبلغ ۲۳۹‌ریال و سرمایه آن معادل ۱۳‌هزار و ۱۰۰‌میلیارد‌ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز ایران ترانسفو به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری مسکن در رده هفتم این گروه ایستاد. «ثمسکن» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار‌میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را ۶۲۷‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
صدرا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه دهم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶‌هزار و ۷۵‌میلیارد‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شیمیایی فارس به دست آورد. داروسازی روز دارو در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «دروز» برابر۷۷‌میلیارد و ۷۶۰‌میلیون‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۳۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابرسه‌هزار و ۵۲۰‌میلیارد‌ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۳۵۵‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ایرانیت جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. مگسال دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «زمگسا» مبلغ 2445‌ریال و سرمایه آن معادل 12‌میلیارد و 500‌میلیون‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم صنعتی پارس مینو به دست آورد. باما در جایگاه سوم ایستاد. «کاما» با سرمایه 79‌میلیارد و 536‌میلیون‌ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 487‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
بانک ملت جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 518‌ریال و سرمایه آن برابر6‌هزارو 300‌میلیارد‌ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. ایران ترانسفو در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «بترانس» با سرمایه 300‌میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2223‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مالی و اعتباری سینا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که داروسازی سبحان در این گروه دهم شد. سرمایه «دسبحا» برابر 216‌میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 706‌ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته شیمیایی فارس به دست آورد. فولاد خراسان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابر یک‌هزار و 500‌میلیارد‌ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 172‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پاکسان جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «شپاکسا» با سرمایه 135‌میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1055‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایرانیت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که البرز دارو در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «دالبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۹۹‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۸‌میلیارد‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم صنعتی پارس مینو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند قهستان در رده پنجم این گروه ایستاد. «قستان» با سرمایه‌ای معادل ۱۳‌میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۱۷۴۸‌ریال و سرمایه آن معادل دو‌هزار‌میلیارد‌ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. شاهد در رده هفتم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه ۷۲۱‌میلیارد و ۶۰۰‌میلیون‌ریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۰۹۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه ششم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵‌هزار و ۸۰۰‌میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۸۲۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. شهدخوی با سرمایه‌ای برابر ۳۳‌میلیارد‌ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
بسته بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۲۰۰‌میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۰۸۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس