بازرگان آمریکایی و موسس Auntie Anne,s pretzels

بیلر در ۱۹۸۷ ساخت چوب شورهای خانگی را در غرفه‌ای در مریلند آغاز کرد. پس از آن غرفه‌ای در داونینگ تاونِ پنسیلوانیا کرایه کرد و آن را «آنتی آنز پرتسلز: چوب شورهای عمه آن» نامید. بیلرها تصمیم گرفتند تا در دستور تهیه این خوراک تغییری جزئی ایجاد کنند و همین امر موجبات موفقیت آنها را فراهم آورد. آن با آنکه فاقد تجربه تجاری و تحصیلات عالی بود، اما پس از یک سال صاحب هشت فروشگاه مستقل و یک فروشگاه با نام «Auntie Anne,s Soft Pretzels: چوب شورهای نرم عمه آن» در یک بازار شد. تنها تبلیغ این کمپانی تعریف‌های تمجیدآمیز مشتریانش بود. در ۱۹۸۹ بیلر حق‌الامتیازهای برند خود در ناحیه پنسیلوانیای مرکزی را فروخت.

بیلر در ۲۰۰۲ زندگی‌نامه خود با عنوان «عمه آن: داستان من همراه با عکس‌های Frieman Stoltzfus» را منتشر کرد. در سال ۲۰۰۹ نیز خاطراتش را در همکاری با شان اسماکر، خواهرزاده‌اش با نام «پیچ و خم‌های ایمان: داستان آن بیلر، موسس برند آنتی آنز پرتسلز» انتشار داد.

وی دو دکترای افتخاری از کالج الیزابت و دانشگاه استرن در پنسیلوانیا دارد و از سال ۲۰۱۷ به این سو عضو هیات‌مدیره موزه کتاب مقدس وابسته به دیوید گرین، بنیان‌گذار هابی لابی بوده است.