روزنامه اطلاعات که از دیرباز دارای مشروح‌ترین صفحه و سرویس شهرستان‌ها است در روز ۲۵ اسفند ۱۳۲۹ چند خبر جالب و خواندنی از گوشه و کنار مملکت به چاپ رسانده که به چند تای آن اشاره می‌کنیم:

۱- درخبری از بندرعباس آمده است: مرده‌ای که بعد از کفن کردن در غسالخانه این شهر زنده شده بود و داشت بند کفن خود را باز می‌کرد، در اثر ترس و وحشت و جیغ و هوار اطرافیانش دوباره از هوش رفت و این بار واقعا مرد. پزشکان پس از معاینه او اعلام کردند که او بار اول دچار بیهوشی ممتد شده بود، ولی این بار از ترس «ترسیدن‌های زندگان» دوباره سکته کرده و مرده است. بنابراین او را به خاک سپردند.

۲- در خبر دیگری نیز آمده است: در یکی از محله‌های اشنویه، سگ یک گله گرگی را که به این گله زده بود خفه کرد. صاحب سگ دست در گردن آن حیوان انداخته و به او گفته است: بارک الله میان همشهریانم رو سفیدم کردی و خبرنگار اطلاعات از اشنویه نوشته است: سگ گله تا مدت زیادی در کنار لاشه گرگ تلف شده پاس می‌داد.

۳- همچنین در یک خبر دیگر از آستارا آمده است که چند روز قبل ماهیگیران آستارا یک سگ آبی عظیم‌الجثه را در دریا به تور انداختند.

۴- در خبری هم از شهر آق قلا آمده است: چند روز قبل بین دو نفر از اهالی قریه «طعنه» از توابع آق قلا به اسامی حاج‌آرازقلی و آشورمحمد، به علت اختلافات زد و خورد شدید رخ داد که حاج آرازقلی در این بین گاو آشورمحمد را که به مزرعه‌اش وارد شده بود به سختی کتک زد!