اولین نمایشگر جراحی Mini LED ال‏‌جی

مانیتور جراحی LG ۴K Mini LED  به لطف کیفیت تصویر استثنایی فناوری Mini LED این شرکت، تصاویر بسیار شفاف و دقیقی ارائه می‌دهد. نمایشگر ۲۷ اینچی این محصول با وضوح تصویر ۴K (۳.۸۴۰*۲.۱۶۰) از هزاران دیود کوچک LED برای فراهم کردن اوج درخشندگی cd/m&sup۲; ۲۰۰۰ و کنتراست ۱,۰۰۰: ۱ استفاده می‌کند. با تعداد چشمگیر ۱۵۰۰ زون نوردهی (local dimming zones)، این مانیتور جراحی تصاویر رنگی باکیفیت و پویایی را با درخشندگی یکنواخت نمایش می‌دهد.

نمایشگر جدید و با کیفیت ال‌‌جی، علاوه بر کمک به بازتولید تصویری عالی، برای استفاده در اتاق‌‌های جراحی بیمارستان‌‌ها و مراکز جراحی مناسب است. این مانیتور جراحی نسبت به ورژن قبلی خود (۲۷HJ۷۱۰S ) ۲۰درصد بیشتر از طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. مجموعه این ویژگی‌‌ها در کنار طراحی فشرده و قابلیت تمیز شدن آسان آن، مانیتور جراحی ال‌‌جی را به یک محصول ارزشمند برای افزودن به ست جراحی تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، دوام و قابلیت اطمینان در محیط جراحی، در طراحی این مانیتور جدید در نظر گرفته شده است. به لطف استفاده از Optical Bonding Glass، این مانیتور بازتاب‌‌های مزاحم نور سالن را کاهش می‌دهد و محصول از جلو و عقب (به ترتیب دارای رتبه IP۴۵ و IP۳۲)نیز در برابر برخورد یا پاشیده شدن مواد خارجی محافظت می‌شود.

Silas Choi  معاون مدیرعامل و رئیس شرکت راهکارهای تجاری ال‌‌جی الکترونیکس می‌گوید: «بازار مانیتورهای پزشکی دارای تصاویر رنگی روشن، با کیفیت و وضوح تصویر ۴K واقعی در حال گسترش است و این موضوع در محصول رونمایی شده در MEDICA امسال بازتاب داده شده است. ۲۷HQ۷۱۰S  نتیجه تلاش‌‌های ال‌‌جی در وارد کردن تکنولوژی برتر LED خود به بخش پزشکی است. ما باور داریم این مدل جدید محصولی ارزشمند برای افزوده شدن به ست جراحی خواهد بود.» بازدید‌کنندگان غرفه ال‌‌جی (سالن ۱۰، غرفه D۴۰) در نمایشگاه MEDICA ۲۰۲۲ می‌توانند از تمام مجموعه نمایشگرهای پزشکی ال‌‌جی، شامل مدل جدید ۴k Mini LED surgical monitor دیدن کنند.

شرکت راهکارهای تجاری ال‌‌جی الکترونیکس

شرکت راهکارهای تجاری ال‌‌جی یک شریک مورد اعتماد است که محصولات و راهکارهای خلاقانه‌‌ای را برای صنایع گوناگون در سراسر جهان ارائه می‌دهد. ال‌‌جی با مجموعه‌‌ای از پیشنهادهای منحصر به فرد، اعم از ساینیج‌‌های LED و OLED تا راهکارهای خورشیدی با کارآیی بالا، نامی معتبر در میان مشتریان از سراسر جهان است. راهکارهای فناوری اطلاعات ال‌‌جی شامل مانیتور‌‌های تجاری، لپ‌‌تاپ‌‌ها، پروژکتورها، ابزارهای ابری، نمایشگرهای پزشکی و روبات‌‌های تجاری هستند که همگی به منظور افزایش حداکثری کارآیی و خلق ارزشی قدرتمند برای مشتریان طراحی شده‌‌اند.