AcuityMD

این استارت‌آپ به شرکت‌‌های فناوری پزشکی کمک می‌کند تا محصولات خود را به‌طور موثرتری به پزشکان بفروشند. کل بودجه آن بیش از ۳۸ میلیون دلار بوده و نرم‌‌افزاری را برای شرکت‌‌های تجهیزات پزشکی ارائه می‌دهد که برای بهبود نحوه فروش محصولات خود به پزشکان طراحی‌‌شده است. همچنین AcuityMD به تیم‌‌ها در بازاریابی محصولات خود برای پزشکان و آموزش آن پزشکان برای استفاده از دستگاه‌ها کمک می‌کند. این استارت‌‌آپ که در بوستون مستقر است، ابزارهایی را برای پیگیری پذیرش محصولات یک شرکت و پیش‌‌بینی تقاضا نیز دارد.

Aqemia

این استارت‌آپ از هوش مصنوعی برای فعالیت‌‌های دارو‌پژوهی استفاده می‌کند. کل بودجه آن بیش از ۱۲ میلیون دلار است و هدف آن استفاده از هوش مصنوعی برای کشف مولکول‌‌های امیدوارکننده‌‌ای است که می‌توانند بیماری‌های مختلف را درمان کنند. همچنین هوش مصنوعی ارائه‌‌شده توسط این شرکت می‌تواند ترکیبات نظری ایجاد کند تا توسط رایانه‌ها آزمایش شوند. اما دلیل اینکه Aqemia چرا در این لیست قرار گرفته این است که این شرکت پاریسی، در سرعت و دقت بی‌‌رقیب است. به گفته اینسایدر آنها توسط شرکای بزرگ داروسازی و سرمایه‌‌گذاران به‌طور یکسان جذب‌‌ شده‌‌اند و از دیگر پلتفرم‌‌های دارو‌پژوهی هوش مصنوعی با رویکرد فیزیکی با استفاده از ساختارهای کریستالی پروتئین متمایز شده‌‌اند.

Commure

این شرکت به سازمان‌های بهداشتی در تبادل اطلاعات کمک می‌کند. کل بودجه استارت‌‌آپ کامور بیش از ۵۷۷ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. پلتفرم Commure به توسعه‌‌دهندگان صنعت سلامت کمک می‌کند تا با استفاده از مجموعه‌‌ای از ابزارهای رایج، برنامه‌های کاربردی سلامت دیجیتال بسازند تا تبادل داده‌ها در این بخش آسان‌‌تر شود. این استارت‌‌آپ همچنین با سیستم‌‌های بهداشتی کار می‌کند تا وظایفی مانند انتقال داده‌های بین بیمار و ارائه‌‌دهندگان خدمات پزشکی را انجام دهد.

مشتریان آنها بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سیستم‌‌های مراقبت‌های بهداشتی در ایالات‌‌متحده هستند و Commure به‌طور منحصربه‌‌فرد به آنها این امکان را می‌دهد تا داده‌ها را سازمان‌‌دهی کرده و به آنها دسترسی داشته باشند تا مراقبت از بیمار را در مقیاس بزرگ بهبود بخشند. علاوه بر این، آنها واقعا کار سختی انجام داده‌‌اند، محصولی را توسعه داده‌‌اند که می‌تواند همزمان با همکاری با ارائه‌‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی موجود، در مقیاس بزرگ مورداستفاده قرار گیرد.

Cornerstone AI

این شرکت داده‌های مراقبت‌های بهداشتی را برای تجزیه‌‌وتحلیل سریع‌‌تر بررسی می‌کند. این استارت‌آپ که کل بودجه آن ۵ میلیون دلار اعلام‌‌شده است، با ساختاردهی و پاکسازی خودکار داده‌ها و شناسایی خطاها، داده‌های مراقبت‌های بهداشتی را برای تجزیه‌‌وتحلیل ارائه می‌کند. این استارت‌‌آپ مستقر در سان‌فرانسیسکو، پلتفرم خود را در ماه جولای با ۵ میلیون دلار سرمایه اولیه راه‌اندازی کرد. به ادعای کرنراستون، یک شرکت تجهیزات پزشکی که شش ماه را صرف پاک‌سازی دستی مجموعه داده‌های سلامت می‌کرد، با استفاده از فناوری این شرکت، این فرآیند را تا ۹ روز افزایش داد. رویکرد جدید پلتفرم Cornerstone AI به دانشمندان اجازه می‌دهد تا بر تحقیقات پیشگامانه با پتانسیل تاثیرگذاری بر زندگی بیماران تمرکز کنند.

Delfi Diagnostics

این استارت‌آپ از بیوپسی (بافت‌‌برداری) مایع برای تشخیص سرطان استفاده می‌کند که کل بودجه آن بیش از ۳۳۰ میلیون دلار است. دلفی، مستقر در بالتیمور، در تلاش است انقلابی در تشخیص سرطان ایجاد کند. این شرکت از فناوری یادگیری ماشین برای جست‌وجوی بی‌‌نظمی‌‌ها در بیوپسی مایع یا نمونه‌‌ای از خون استفاده می‌کند که ممکن است نشان‌دهنده وجود سلول‌‌های سرطانی باشد. استفاده از فناوری دلفی آسان‌‌تر و ارزان‌‌تر از سایر روش‌های تشخیص زودهنگام سرطان است که می‌تواند جان انسان‌‌ها را نجات دهد. فناوری دلفی ساده، دقیق و چهار برابر ارزان‌‌تر از دیگر روش‌های جایگزین است که غربالگری اولیه سرطان جهانی را برای نخستین بار امکان‌‌پذیر می‌کند. دلفی در سال ۲۰۲۱ یک مطالعه ۸۰۰ نفری را تکمیل کرد که نشان داد قادر به تشخیص ۸۰ درصد موارد سرطان ریه در مراحل اولیه است.

Flexpa

این استارت‌‌آپ راه بهتری را برای به اشتراک گذاشتن داده‌های سلامتی خود در اختیار افراد قرار می‌دهد و کل بودجه آن بیش از ۵/ ۱۰ میلیون دلار اعلام ‌‌شده است. پلتفرم Flexpa داده‌های مراقبت‌های بهداشتی بیمار، ازجمله سوابق بالینی و داده‌های اظهارشده را به هم پیوند می‌دهد و به بیماران اجازه می‌دهد تا اطلاعات خود را در بین شرکت‌‌های مراقبت‌های بهداشتی به‌‌دلخواه خود به اشتراک بگذارند. فلکسپا خدمات خود را به استارت‌‌آپ‌های مراقبت مجازی، داروخانه‌های آنلاین، و مراکز مراقبت‌های بهداشتی می‌‌فروشد تا آنها را از طریق یک کانال به داده‌های برنامه سلامت دسترسی دهد. به گفته کارشناس بیزینس اینسایدر، به‌‌ویژه ازآنجا‌‌که محیط کلان با چالش مواجه است، ما به دنبال شرکت‌‌هایی مانند فلکسپا هستیم که می‌توانند در بازارهای بزرگ و غیرچرخه‌‌ای مانند فناوری اطلاعات مراقبت‌های بهداشتی تسلط داشته باشند.

Lasso

این استارت‌آپ یک پلتفرم بازاریابی و تجزیه‌‌وتحلیل داده برای صنعت مراقبت‌های بهداشتی ایجاد کرده است. موج بعدی نوآوری برای پلتفرم‌‌های بازاریابی، عمودی‌سازی است که به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا پاسخگویی بهتری به صنایعی که به آنها خدمت می‌کنند داشته باشند. این شرکت مستقر در آستین، تگزاس به عنوان یک پلتفرم بازاریابی در فناوری اطلاعات مراقبت‌های بهداشتی، در حال انجام این کار است.

Osmind

این استارت‌‌آپ از ارائه‌‌دهندگان خدمات سلامت روان که درمان‌‌های پیشرفته‌ای مانند مصرف کتامین و روانگردان را انجام می‌دهند، پشتیبانی می‌کند. اوسمایند توسط لوسیا هوانگ، مدیرعامل آن و جیمی کیان، مدیر عملیاتی آن تاسیس شد و کل بودجه آن ۵۷ میلیون دلار تخمین زده می‌شود و درحال‌‌ توسعه و تحقیق درباره درمان‌‌های جدید برای بیماری‌های روانی متوسط تا شدید است. این استارت‌‌آپ مکانی را برای ارائه‌‌دهندگان خدمات سلامت روان فراهم می‌کند تا داروها را تجویز و نتایج گزارش‌‌شده توسط بیمار را هنگام کار با درمان‌‌های جدید مانند تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال، کتامین و داروی روانگردان تجزیه‌‌وتحلیل کنند.