مصطفی احمدی گفت: «راه اندازی طرح فروش ویژه نوروزی (نمایشگاهی به وسعت ایران، هر مغازه یک نمایشگاه) از جمله طرح‌های خوبی است که می‌تواند برای همه فعالان صنف موثر و مفید باشد. ثبت‌نام برای حضور در این طرح آغاز شده و تا ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت. اتحادیه برای مشارکت بالغ بر ۱۳۰۰واحد صنفی با پروانه کسب صنف از طریق پیامک، ارسال اطلاعیه‌های فیزیکی، فضای مجازی و سایت اطلاع‌رسانی و راهنمایی‌های لازم را انجام داده است.»

این مقام صنفی گفت: «شرکت در این طرح کاملا اختیاری بوده و قیمت اجناس کاملا با کارشناسی سود حداقلی تعیین می‌شود. واحدها می‌توانند لیست تخفیف مورد نظر خود را به اتحادیه ارائه و بعد از بررسی و تایید اتحادیه بر روی اجناس پیاده سازی و به مشتریان ارائه دهند.»

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار تهران با اشاره به مزایای اجرایی شدن این جشنواره نوروزی تاکید کرد: «این طرح در صورت اجرایی شدن اصولی و صحیح، می‌تواند از جمله بهترین طرح‌هایی باشد که در چند سال اخیر با آن مواجه بوده‌ایم و می‌تواند جایگزین طرح فروش بهاره باشد و همچنین به نوعی عدالت‌محور خواهد بود و شرایط حمایت از مصرف‌کننده را خواهد داشت. چراکه هدف ما، حمایت از مصرف‌کننده است و تمام تلاش‌مان را در مسیر اجرایی شدن آن خواهیم کرد.»