محمد وحیدی در این جلسه که با حضور قالیباف رئیس مجلس، قاسمی وزیر راه و شهرسازی، نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نجار رئیس ستاد مدیریت بحران کشور و نمایندگان مجلس و کمیسیون‌‌‌های مربوطه برگزار شد ، گفت: افزایش تسهیلات و مدت بازپرداخت آنها و ارائه تسهیلات متمم ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی از نیازمندی مردم مناطق زلزله زده است.

وحیدی با اعلام اینکه در این حوادث تعداد ۱۳۰۰ واحد مسکونی، ۷ مدرسه، ۳۲۲ واحد دامداری، قنوات و تاسیسات زیربنایی آب و فاضلاب دچار خسارت فراوانی شد، افزود: طی جلسات و رایزنی‌‌‌های متعدد تاکنون ۶۵۰ واحد روستایی و ۱۴۵ واحد شهری در حال بازسازی است که برای تکمیل حدود ۵۰۰ واحد نیازمند کمک و همراهی دولت هستیم.

وحیدی با انتقاد از جهادکشاورزی و مدیریت بحران برای عدم رسیدگی به این مناطق گفت: مردم زحمت کش و صبور این منطقه نیازمند نگاه ویژه هستند تا گوشه‌‌‌ای از محرومیت آنان مرتفع شود.

وحیدی ادامه داد: به عنوان مثال مردم روستای هاور و بخش‌‌‌های شوقان و سنخواست و بخش‌‌‌هایی از شهرستان گرمه در آستانه ورود فصل سرما به صورت ویژه به ۳۰۰ دستگاه لوازم خانگی با توجه به نیاز دارند انتظار این است که مسوولان برای برطرف شدن این نیازها از مساعدت‌های خود دریغ نکنند.