مهرداد جهانی ادامه داد: چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به نصب ۸۰۰ متر گاردریل برای انسداد دسترسی غیرمجاز و ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی، ۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای نصب ۶۵۰ متر نیوجرسی و ۲ میلیارد ریال اعتبار به نصب انواع تابلو، علائم و نصب هندریل پل راه آهن هزینه شده است.

وی بهسازی جاده نوبران - قارلوق را از دیگر طرح‌های در حال اجرای شهرستان ساوه اعلام کرد و گفت: اجرای این طرح با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال توسط پیمانکار در حال انجام بوده و با اتمام زیرسازی، اجرای آسفالت آن آغاز می‌شود.

جهانی اظهار کرد: بهره‌برداری از راه روستایی اردمین - سنگک با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال، ادامه ساخت طرح راه روستایی دروازه میچینک با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار، ادامه اجرای طرح بهسازی راه روستایی دربند- خرم‌­آباد با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال و اجرای آسفالت سطحی راه روستایی صفی­آباد به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر در محور قدیم ساوه - همدان از مهم‌ترین طرح‌های این اداره کل در سال جاری است. وی ادامه داد: تکمیل و زیرسازی راه‌های روستایی قرمزین، ورکبارعلیا، حریقان، آقچه قلعه و چمران- رازقان و توسعه ابنیه فنی راه‌های روستایی اکبرآباد - قوشچی، داغ کندی، یاری آباد، کشکور و قوچ بلاغی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی برای ارتقا و توسعه راه‌های روستایی شهرستان ساوه در سال جاری است.