کیوان کاشفی، رئیس اتاق کرمانشاه در مراسم افتتاح این دفتر با تاکید بر اینکه فضای خوبی در اتاق بازرگانی کرمانشاه به‌واسطه راه‌اندازی این دفتر ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: به‌نظر می‌رسد نوع همکاری بسیج با اتاق‌های بازرگانی، اتفاق خوبی را برای همه اتاق‌های کشور رقم بزند.

کاشفی با بیان اینکه هدف ما این نیست که صرفا در اتاق بازرگانی یک پایگاه بسیج داشته باشیم، یادآور شد: این همکاری به جهت نقش برجسته‌ای که بسیج در کشور دارد زمینه‌ساز تقویت بعد معنوی اتاق‌های بازرگانی خواهد بود.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر عمده افراد خیر عضو اتاق‌های اصناف یا بازرگانی هستند و تعامل دوسویه این خیرین با بسیج بسیار سازنده و سود آن در نهایت برای مردم خواهد بود.

عضو هیات‌رئیسه اتاق ایران اظهار امیدواری کرد به‌زودی بسیج تجار، صنعتگران و فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی سایر استان‌های کشور هم راه‌اندازی شود و تاکید کرد: با این روند و ایجاد تشکیلات بسیج در همه ۳۳ اتاق بازرگانی کشور، همه رویدادهای معنوی، عام‌المنفعه و مسوولیت‌های اجتماعی که معمولا اتاق‌های بازرگانی بر عهده می‌گیرند زیر پرچم مقدس بسیج خواهد رفت که افتخاری برای اتاق بازرگانی است. به گفته کاشفی، علاوه بر تعامل در زمینه امور خیریه، حضور دفاتر بسیج در اتاق‌های بازرگانی می‌تواند زمینه‌ساز استفاده از دیدگاه این تشکل برای کمک به مشکلات اقتصادی و مسائل فضای کسب‌وکار باشد.