۱۱ اسفند غلامحسین مظفری با حکم مرتضی بانک از سمت خود برکنار و جعفر آهنگران به‌عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.  جعفر آهنگران، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، نظم، شفافیت، رضایتمندی ساکنان و گردشگران، تکریم سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام را از محورهای مهم فعالیت این سازمان در دوره مسوولیتش اعلام کرد و گفت: مناطق آزاد با عبور از فراز و فرودهای فراوان در این یک دهه توانستند زیرساخت‌های خود را فراهم کنند و به نمادی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تبدیل شوند و جهش تولید را می‌توان در این مناطق به خوبی دید. غلامحسین مظفری، مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش در تشریح عملکرد مدیریت خود گفت: درآمد پایدار برای حداقل پنج سال آینده کیش در حوزه‌های عمرانی و هزینه‌های جاری محقق شد. وی گفت: نزدیک به هشت هزار میلیارد تومان منابع مالی به سازمان بازگردانده شد و بسیاری از طرح‌های نیمه‌کاره تعیین تکلیف شد. مظفری افزود: مردم و خدمت به آنها سرلوحه کارمان بود و بسیاری از مسائل در تعامل با مردم و گفت‌وگو با آنها مشخص می‌شد.  وی گفت: در حوزه شفافیت زحمات زیادی کشیده و هزینه‌های جدی برای سازمان داشت و اصلاح شیوه‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌ها نیز در همین حوزه محقق شد.  وی گفت: تحریم‌ها بسیاری از مشکلات را به‌ وجود آورده بود و باید قوانینی جدید و حمایتی از سرمایه‌گذاران وضع می‌شد. مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش گفت: مسوولان، خیران و مردم جزیره کیش با شیوع ویروس کرونا با همدلی در مدیریت جزیره تلاش کردند و یک ماه قرنطینه جزیره با همه سختی‌ها وضع شد و همین موضوع تاب‌آوری کیش را مدیریت کرد.

 مظفری گفت: اگر شرایط تحریم و کرونا مدیریت نمی‌شد منجر به فروپاشی اقتصاد جزیره می‌شد و همکاری همه دلسوزان کیش با تعامل مردم از این اتفاق جلوگیری کرد.  مظفری گفت: ترمینال فرودگاه جزیره کیش را با ۴۴ درصد پیشرفت تحویل گرفتیم و اکنون با بیش از ۹۰ درصد درحال تکمیل است.  وی گفت: تجهیزات ترمینال جدید فرودگاه کیش نیز خریداری شده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد. مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش گفت: برق جزیره کیش موضوعی جدی است و باز هم باید پیگیری شود.

 وی گفت: ایام نوروز نزدیک است و شرایط خاص شیوع ویروس کرونا ایجاب می‌کند شرایط و خدمات ویژه‌ای در زمینه سفر و سلامت مردم فراهم شود. مظفری گفت: شرکت عمران و آب و خدمات کیش بسیار پرتلاش بوده و چهره کیش بسیار دیدنی است و این حق مردم است. مظفری گفت: یکی از بزرگ‌ترین اقدامات در جزیره کیش مطالعه ۴۲ کیلومتر خط ساحلی کیش بود که هدف آن ساخت ساحل زیبا است و عملیات پروژه‌های آن نیز شروع شده است. مظفری گفت: پارک اکو، باغ ایرانیان، بیمه تکمیلی بومیان کیش و مسکن بومیان، از طرح‌هایی است که نباید رها شود.