به گزارش روابط‌عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی در جلسه پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برای نیمه دوم سال ۹۹ که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره تولید صیانتی و برداشت حداکثری از میدان‌های نفتی درحوزه فعالیت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب اظهار کرد: میانگین تولید از میدان مشترک دهلران نسبت به سال ۹۸ حدود ۱۰ هزار بشکه در روز افزایش نشان می‌دهد. حداکثر توان تولید این میدان بیش از ۳۷ هزار بشکه در روز است و پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی چاه‌های جدید در نیمه دوم امسال ظرفیت تولید این میدان به ۴۰ هزار بشکه در روز ارتقا یابد.

 وی در زمینه میزان تولید نفت و گاز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب طی 6 ماه اول امسال اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در مجموع ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه نفت و روزانه 3/ 68 هزار از هفت میدان شامل چشمه خوش، دانان، دهلران، سرکان، ماله کوه، نفت شهر و سومار تولید کرده است. وی افزود: در این مدت همچنین از میدان تنگ بیجار حدود ۹۶۷ میلیون مترمکعب گاز و به‌صورت روزانه 2/ 5 میلیون مترمکعب برداشت شده است. 

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، راه‌اندازی چاه تزریقی و سیستم تصفیه پساب دهلران در نیمه اول سال را از دیگر اقدامات ارزنده شرکت نفت و گاز غرب دانست و اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح ضمن ایجاد امکان تزریق روزانه بین 5 تا 6 هزار بشکه پساب تولیدی واحد نمک‌زدایی دهلران، از انباشت پساب در حوضچه‌های دفعی و آلودگی محیط زیست جلوگیری به عمل آمده است.