رسانه‌های معتبر دنیا درباره گوشی Huawei Nova 5T چه می‌گویند؟

Huawei Nova ۵T به عنوان میان‌رده‌ خوش‌قیمت هوآوی، به تازگی در بازار ایران موجود شده است. ویژگی‌هایی مانند طراحی زیبا و رنگ‌بندی چشم‌نواز، پردازنده پرقدرت و حجم بالای رم، ترکیب دوربین چهارتایی و درنهایت قیمت مناسب، می‌توانند خریداران را به انتخاب این محصول هدایت کنند.

بررسی گوشی‌های هوشمند توسط متخصصان وب‌سایت‌های مختلف باعث شده کاربران، جهت آگاهی دقیق‌تر از نقاط ضعف و قوت محصولات، نیم‌نگاهی هم به این منابع داشته باشند. در این مطلب، به نظرات و جمع‌بندی‌های منتشر شده از طرف متخصصان سه وب‌سایت معتبر، با سه دیدگاه و رویکرد متفاوت نگاهی خواهیم داشت تا Huawei Nova ۵T را بهتر و دقیق‌تر بشناسیم.

در ابتدا نگاهی به جمع‌بندی وب‌سایت Techradar، از جمله منابع معتبر و قابل اعتماد در حوزه فناوری و بررسی محصولات الکترونیکی خواهیم داشت.

وب‌سایت Techradar از Huawei Nova ۵T به عنوان جایگزینی به بلوغ رسیده برای Huawei Nova ۴ یاد می‌کند که ارزش خرید بالایی دارد. متخصصان این وب‌سایت در بخش جمع‌بندی بررسی این گوشی هوشمند این طور گفته‌اند، این محصول قابلیت‌هایی هم‌سطح با آنچه امروزه در یک گوشی هوشمند پرچمدار می‌بینیم، نظیر ترکیب دوربین چهارتایی با کارایی‌های متفاوت و پردازنده پرسرعت به منظور اجرای هرچه سریع‌تر برنامه‌ها و بازی‌ها را با بودجه‌ای مناسب برای کاربران به همراه دارد.

Nova

 به گفته این کارشناسان، با Huawei Nova 5T می‌توان عکس‌های چشم‌گیری را ثبت کرد، علاوه بر این می‌توان نرم‌افزارها و بازی‌های نیازمند پردازش گرافیکی سطح بالا را به راحتی اجرا کرده و از مالتی‌تسکینگ یا اجرای چندین برنامه به طور همزمان و جابه‌جایی میان آن‌ها با سرعت بالا، لذت برد.

طراحی جمع و جور و پوشش و رنگ این گوشی هوشمند نیز از جمله مواردی است که در لیست نکات مثبت بررسی وب‌سایت Techradar از آن‌ها یاد شده است. صفحه‌نمایش بزرگ می‌تواند مشتاقان تماشای محتویات چندرسانه‌ای را راضی کند. عملکرد خوب باتری برای استفاده روزمره را هم باید به این مجموعه اضافه کرد تا لیست نقاط قوت این محصول کامل شود.

رسانه Notebookcheck از وب‌سایت‌هایی است که در حوزه گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ، جامع‌ترین و البته متفاوت‌ترین بررسی‌ها را با ارائه آمار و ارقام و استفاده از ابزارها و راهکارهای متنوع، ارائه می‌کند.

Nova5

وب‌سایت Notebookcheck جمع‌بندی نهایی خود از بررسی Huawei Nova 5T را با این جمله شروع می‌کند: «Huawei Nova 5T یک گوشی هوشمند پرقدرت با فضای ذخیره‌سازی قابل توجه و بدنه‌ای جذاب و چشم‌نواز است». متخصصان این وب‌سایت معتقدند تمامی المان‌ها از سخت‌افزار، ظاهر و قیمت در Huawei Nova 5T سر جای خود و به بهترین شکل ممکن قرار گرفته‌اند.

در نهایت به بررسی Huawei Nova 5T در وب‌سایت Camerajabber می‌رسیم. وب‌سایتی که در میان منابع اینترنتی بررسی‌کننده عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند، معتبر است. به عقیده کارشناسان این وب‌سایت، Huawei Nova 5T در بخش دوربین، با توجه به بازه قیمتی محصول، عملکرد بسیار خوبی دارد. در این بین، از هوش مصنوعی و عکاسی حساب‌گرایانه هوآوی به عنوان المان‌هایی که در بازار فعلی پیشتاز هستند یاد شده است.

Nova 5T

به گفته این وب‌سایت، هوآوی با تولید محصولاتی نظیر Huawei Nova 5T، فناوری منحصر به فرد پرچمدارهای مطرح بازار را به گوشی‌های هوشمند با قیمت پایین‌تر اضافه کرده است.

عکاس این وب‌سایت که اغلب با Huawei P20 Pro عکاسی  می‌کند، Huawei Nova 5T را نزدیک‌ترین گزینه از نظر عملکرد، به این محصول می‌داند.

Nova 5

در جمع‌بندی بررسی این وب‌سایت، از Huawei Nova 5T به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند یادشده که دوربینی با رزولوشن بالای ۴۸ مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین با توجه به عملکرد خوب و قابلیت‌های کاربردی هوش مصنوعی، Huawei Nova 5T را بهترین گوشی هوشمندی معرفی می‌کند که طرفداران عکاسی با بودجه محدود می‌توانند آن را خریداری کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.