بازدید از فرهنگ هندی با تورهای نوروز 99

 دو کشور همسایه هند و سریلانکا از نظر فرهنگی و همچنین آب و هوا بسیار به هم نزدیکند ولی از نظر جاذبه‌های گردشگری کمی تفاوت دارند و مسافران بنابر علاقه‌ی خود به نوع جاذبه‌ی گردشگری باید بین یکی از این دو مسیر انتخاب داشته باشند. حال که نوروز ۹۹ در پیش است و مسافران در حال انتخاب یک مسیر هستند، آژانس آویسا از برگزارکنندگان تورهای شرق آسیا تلاش می‌کند تا شما را با این مقاصد آشنا کند.

تور هند نوروز ۹۹؛ تاریخ و فرهنگ

تور هند نوروز ۹۹ می‌تواند یک مقصد خارق‌العاده برای عاشقان فرهنگ، تاریخ و هنر باشد. این مقصد نه فقط برای ایرانیان که برای کل جهانیان، یک مسیر فوق‌العاده محسوب می‌شود که تلاش می‌کنند تا در لیست سفرهای خود قرار دهند. شما هم اگر با تور نوروزی هند همراه شوید، مطمئناً توریست‌های خارجی زیادی را در اماکن تاریخی و هتل‌ها مشاهده خواهید کرد. مسافران برای دیدن شاهکارهای معماری این کشور به دیدن آن می‌آیند.

مهم‌ترین مسیر تورهای نوروزی هند، به دیدن ۳ شهر تاریخی دهلی، آگرا و جیپور مربوط می‌شود که به تور مثلث طلایی هند مشهور است. در این تورها، مسافران با آثار تاریخی مانند منار قطب، هوا محل، تاج محل و قلعه سرخ آشنا می‌شوند در کنار آن برخی مکان‌های فرهنگی نظیر معبد آکشاردام را بازدید خواهند کرد. این تورهای معمولاً ۷ شب و ۸ روز را به خود اختصاص می‌دهند. پیشنهاد ما آن است که برای این مسیرها حتماً هتل‌های مناسبی را برگزینید تا از کیفیت آن‌ها و همچنین بهداشت‌شان مطمئن و خاطر‌جمع باشید. مسیر دیگر که به کل متفاوت از این بسته‌ی تور هند است، مقصد گواست. شهری ساحلی با طبیعتی زیبا و دیدنی که ناشی از آب و هوای استوایی منطقه است. تور ترکیبی این شهر با بمبئی نیز از بسته‌های تور نوروزی هند است و مسافران در کنار استراحت در سواحل بکر و زیبای گوا می‌توانند از شهر بمبئی که مرکز تجاری کشور هند است بازدید کنند.

آویستا

تور هند با پروازهای ماهان به مقصد دهلی و پرواز ایران ایر به مقصد بمبئی برگزار می‌شود و مسافران می‌توانند از این پروازهای خوب و با کیفیت برای سفر خود بهره ببرند. در این سفرها تورلیدر فارسی زبان و وسایل ترانسفر لوکس، جهت مسافران و آسایش‌شان بهره برده خواهد شد.

اگر شما هم از کسانی هستید که همیشه آرزوی سفر به هند را در ذهن خود داشته‌اید، بهتر است نوروز ۹۹ را به سفر به هند اختصاص دهید و وابسته به علایق خود، یکی از مسیرهای آن را برگزینید. برای انتخاب درست می‌توانید از کارشناسان آژانس آویسا بهره ببرید.

تور سریلانکا نوروز 99؛ ساحل و طبیعت

همان‌قدر که مسافران با جاذبه‌های هند و زیبای‌های آن آشنا هستند، با سریلانکا بیگانه‌اند. ممکن است در مورد کلیت این مسیر و برخی جاذبه‌های‌ش، چیزهایی شنیده باشند اما به طور جزئی‌تر و دقیق‌تر، هرگز به سراغ آن نرفته‌اند مگر برای خرید تورهای آن.

سریلانکا در جنوب شرقی هند و در میانه‌ی اقیانوس هند واقع شده است. همین سبب شده تا در درجه‌ی اول آب و هوای استوایی را تجربه کند و در درجه‌ی بعدی، دور تا دور آن را اقیانوس فراگرفته باشد و سواحل متعدد و متنوع در آن وجود داشته باشد که هر کدام برای قشری از مسافران مناسب باشد، برخی برای لذت از تفریحات گروهی، برخی برای خلوت خانوادگی و برخی برای ورزش‌های آبی یا موج‌سواری که در هر جایی امکان آن وجود ندارد.

آویستا1

تور سریلانکا به مقاصد مختلفی در این کشور برگزار می‌شود که ۳ شهر کندی، کلمبو و بنتوتا از آن‌ها هستند که ترکیب آن‌ها با یکدیگر، بسته‌های متفاوتی را ایجاد خواهد کرد. کندی شهری جنگلی‌ست که سال‌ها به عنوان پایتخت این کشور شناخته می‌شده است. اگر عاشق طبیعت با هتل‌های مناسب و دنج هستید، می‌توانید بسته‌ای را انتخاب کنید که این مقصد در آن وجود داشته باشد. کلمبو اما شهری ساحلی‌ست که البته بخش شهری آن که شامل بندر تجاری هم می‌شود، بسیار پررنگ است، پس جنب و جوش در آن بسیار زیاد است و با فرهنگ مردم سریلانکا در این‌جا بیشتر می‌شود آشنا شد. نهایتاً بنتوتا یک مقصد ساحلی برای استراحت و لذت بردن از آب‌های بی‌نظیر و گرم منطقه است. جاذبه‌های فراوان طبیعی و تاریخی زیادی هم در شهرهای این مناطق وجود دارند که مسافران می‌توانند از آن‌ها استفاده لازم را ببرند.

تورهای نوروزی سریلانکا با دو ایرلاین ایرعربیا و سلام ایر برگزار می‌شود که همین سبب شده تا علاوه بر کیفیت مناسب این تورها، هزینه‌های به صرفه‌ای نیز برای این تورها در نظر گرفته شود. معمولاً تورهای این مقصد ۷ شب و ۸ روز به طول می‌انجامند که مدت زمان اقامت در هر شهر، وابسته به پکیج انتخابی است.

پس برای آن که پکیج درستی را وابسته به سلیقه‌ی خود برگزینید و هتل خود را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنید، با آژانس آویسا تماس گرفته و بهترین تور سریلانکا نوروز ۹۹ را خریداری نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.