سوله های دائمی و موقت آلومینیومی، تکنولوژی شگرف و بومی

این تولید کننده سازه های سبک ادامه داد: ما سالهاست در کارخانه های گروه سهلان (سهلان نما) سوله های سبک از نوع آلومینیومی و فولادی در انواع مختلف تولید کرده و در بیش از ۲۰۰ نقطه کشور این سوله ها را بنا کرده ایم، وی بیشترین کاربری این سوله ها را جهت کاربری سالن های نمایشگاهی، انبار، کارگاه و گلخانه بیان کرد و افزود این سوله ها میتوانند برای احداث سالن های سریع الاحداث در زمان بلا های طبیعی به منظور اسکان، درمان و یا انبار ملزومات مدیریت بحران استفاده نمود.

از دیگر کاربردهای سالنها موقت برای مراسم افتتاحیه، مراسم عروسی، همایشها و... میتوان نام برد. چادرهای آلومینیومی بدون ستون با عرض های دهانه ۵ ، ۶ ؛ ۱۰ ، ۱۵ و ۲۰ متر قابل نصب میباشند همچنین بصورت دوقلو نیز میتوان از این چادر های استفاده نمود، برای مثال عرض ۲۰ دوقلو که یک ستون در وسط قرار میگرید، عرض ۴۰ متر را جهت استفاده در اختیار مصرف کننده قرار میدهد.

سهلان2

مدیر عامل گروه شرکت های سهلان (سهلان نما) از دیگر کاربرد های سوله های آلومینیومی این کارخانه را استفاده برای پارکینگ های مسقف و مراسم هایی که نیاز به سالن موقت دارند اعلام کرد و افزود هم اکنون بیش از 40 هزار متر مربع از این سوله ها در کشور در حال استفاده است و با توجه به آلیاژ مناسب آن و دفترچه های محاسبات موجود که به تایید مهندسین و مراجع ذی صلاح رسیده است، این سوله ها توانایی مقابله با زلزله های بالای 8 ریشتری را خواهد داشت و به هیچ وجه هیچ عضو این سازه ها در زلزله آسیب نخواهد دید. وی قیمت تمام شده این سوله ها را اقتصادی دانست و گفت سرعت در نصب که منجر به صرفه جویی در زمان، دست مزد کارگران، هزینه های بالاسری و جلوگیری و پرت تدریجی مصالح میشود قیمت تمام شده این سوله ها را بسیار اقتصادی کرده است.

این مخترع با بیان اینکه عمر متوسط سوله ها متداول در کشور کمتر از 30 سال میباشد عنوان کرد سوله های آلومینیومی سهلان در صورت اینکه با رعایت استاندارد این مجموعه نصب گردد عمری در حدود صد سال خواهد داشت.

سهلان3

گروه شرکت های سهلان(سهلان نما)، یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، طراحی و ساخت غرفه با طرح منحصر به فرد و خاص به سفارش مشتری، غرفه سازی مدولار (سازه های مستر، کلیپ و اسپیس فریم) طراحی و ساخت سوله ها و چادر های آلومینیومی بدون ستون دائمی و موقت، چادر های نمایشگاهی، تولید کننده پارتیشن اداری، خانه و دفتر پیش ساخته و ... در کشور میباشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.